Ons meisje wordt alweer bijna een. Inmiddels hebben we dit weekend afscheid genomen van haar laatste kleertjes in maatje 68. Daarom kan en wil ik nu al haar kleertjes ed. te koop aanbieden vanaf maat 50 t/m 68. De kleertjes zijn allen nieuw gekocht of gekregen en slechts enkele keren gedragen. Er zitten ook nog een bikini, rompertjes, sokjes en slofjes bij. Zoals ik al aangeef betreft het een volledige garderobe dus rokjes, broekjes, shirtjes, vestjes, jasje, mutsjes, etc. De merken zijn onder andere: Prenatal, BFC, Tommy Hilfiger, Noppies, Name-it, Hema, Vingino, Kate Mack, Feetje en nog veel meer. Als je interesse hebt of een bod wilt doen mag je uiteraard altijd reageren op mijn bericht of een pb sturen. Ik ga alleen in op een serieus bod.
Ben je ook bereid om alleen de kleding van maat 62 en 68 te verkopen? Mijn meisje gaat binnen niet al te lange tijd over naar 62 hoop ik. In 56 ben ik ruim genoeg voorzien.
ja hoor, het is voor ons geen probleem om de maten afzonderlijk te verkopen, mijn voorkeur gaat dan wel uit naar 50-56 en 62/68. Zelf heb ik gemerkt dat sommige maten juist heel groot of klein uitvallen, vandaar de combinaties van deze maten. Ik ben nu bezig met het maken van foto's en ga deze zometeen alvast plaatsen. Er volgen nog meer foto's.
shirtjes zowel met korte mouw als met lange mouw diverse merken (Noppies, Bakkaboe, Dirkje, Hema, Prenatal, etc)
De kisten met de kleertjes staan bij mijn dochtertje op de slaapkamer, aangezien ze slaapt ben ik even niet in de gelegenheid om foto's van een aantal andere kleertjes te maken (en andere maatjes).
en nog een paar foto's. Het blauwe jurkje is van Vingino en heeft mijn dochter nooit gedragen, het valt namelijk erg klein uit (en paste haar dus niet meer).
bikini is van Kate Mack, heeft mijn dochtertje nooit aangehad omdat ook deze erg klein uit bleek te vallen. Volgens het etiketje is de bikini voor een baby van 3 maanden, mijn dochtertje paste de bikini niet met 3 maanden.
helaas ben ik nu bijna aan mijn limiet wat betreft uploaden van foto's. Ik kan nog veel meer foto's plaatsen, maar dit is in elk geval een eerste indruk.
Het is mogelijk om de sets apart te kopen dus 50-56 en 62-68. Setjes kleding verkoop in eerste instantie niet apart.
Ik heb er nog eens goed over nagedacht. Wat mij betreft mag er ook geboden worden op losse setjes/kledingstukken. Dus als je daar interesse in hebt en een bod wilt doen hoor ik dat graag.