Hoi meiden. Ik moet echt maar eens afscheid gaan nemen van onze laatste babykleertjes.. We hebben alles vanaf maat 44 van de prenatal tm maat 56. Mutsjes Sokjes Rompers 44 zijn overslag rompers Broekjes Shirtjes Hele setjes Jasjes Pyama's Boxpakjes enzo. Ik kan helaas met de ipad geen foto's plaatsen Zal straks in een album wat foto's zetten Het hele pakket mag ook in een keer weg voor diegene die krap bij kas zitten. Het is helaas teveel om alles los op de foto te zetten.
Ik heb wellicht wel interesse! Wacht de foto's nog even af. Zijn het neutrale kleren of meisjes/jongens kleren?
Ik heb een paar foto's van de meisjeskleding geplaatst De boxpakjes en de rompers zijn unisex en de rest is voor meisjes
Pff, lastig! Ik vind het super leuke kleertjes, maar het meeste is dan wel echt voor een meisje.. Wij weten pas over een week of 8 wat het gaat worden. En de vraag is natuurlijk ook of de kleine na de geboorte maat 44 aan gaat kunnen . Heb je toevallig iets van een schatting aan aantallen? Dus hoeveel rompers van welke maat enzo? En heb je een richtprijs voor het hele pakket of alleen het neutrale deel ervan?
Maat 44 zijn wat losse broekjes wit en wat rose rompertjes. Ik heb zelf een aantal pakjes van 44 om te bewaren voor Ziva later Ik probeer morgen even te kijken wat precies unisex is en zet het dan op de foto.