Te koop: Phil en Teds duowagen voor 90 euro. De wagen is gebruikt maar kan nog prima een ronde mee. Er zitten wat gebruikerssporen op, maar dat mag de pret niet drukken! Goed om te weten: De adapters om de duozit voorop te plaatsen icm het liggedeelte voor een baby zijn niet aanwezig. Dus de wagen is nog prima voor twee grotere kindjes te gebruiken (vanaf dat de jongste/baby niet meer hoeft te liggen). Sommigen gebruiken het ook zonder adapters door de ritsen van de zitjes hiervoor te gebruiken. Maar dan blijft er weinig ruimte voor de baby over. Hierdoor mag de wagen voor een klein prijsje weg. PB gerust voor vragen. Groeten Misa
mm oke heb je dan precies de merknaam en model voor me ga ik even zoeken of ze via marktplaats te koop zijn
Het is een phil en teds e3 geloof ik. Op deze website staat een adapter die los verkrijgbaar is, maar dat systeem is anders. Zie het laatste plaatje: Phil&Teds onderdelen Die je nodig hebt, moet aan 1 zijde zo'n pinnetje hebben zoals op het plaatje. Aan de andere kant moet de adapter gewoon open zijn met een gaatje om de duozit erin te steken zeg maar. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En wie weet ken je een heel handig persoon die zelf zoiets kan maken? Ik hoor het wel!
maar hij het 2de zitje kan dus niet helemaal plat? als ik het goed begrijp want als ik andere via marktplaats zie dan zien ze er ook zo uit
Als je een baby en een peuter wikt vervoeren, dan moet bij elke p&t de eerste zit plat, dat wordt dan het babygedeelte. Het zitje wat normaal achterop zit (de duozit) moet dan bovenop.
ah nou snap ik het maar kan de adapters niet vinden op mp dus houd het op ga ik nog even verder zoeken
Die adapters kun je gewoon bij de prenatal bestellen voor 11 euro! Ik weet het want wij waren ze ook kwijt Maar die op het plaatje zijn precies ze dezelde voor de E3
Volgens mij moeten die adapters echt anders zijn. Misschien is dit dat geen e3? Dus dat zou ik even checken voor de zekerheid. Ik wil anders wel een foto maken van de uiteinden van het stoeltje en het frame zodat je het verschil ziet. Maar vragen bij prenatal kan geen kwaad natuurlijk!
Ik heb net een duo gekocht via mp, precies dezelfde, zal even de adaptors voor je nakijken straks! Misa het type (E3) staat als het goed is op de zitting geborduurt dus je kan het nakijken.
Ik heb de wagen verkocht! Aan iemand die het gebruikt voor twee oudere kindjes (die iig kunnen zitten).