aangeboden ivm overcompleetheid! complete avent set, alles nieuw in de verpakking! bestaande uit: *1 Avent flessenwarmer *1 Avent magnetron sterilisator *2 Avent flessen 120cc (met 2 spenen voor 0mnd+) *5 Avent flessen 240cc (met 5 spenen voor 1mnd+) *2 spenen 1mnd+ *2 spenen 3mnd+ *2 spenen 3mnd+ Nieuwprijs was 125 euro, doe een leuk bod op stuur een pbtje. Wel het liefst alles in 1 koop
Zie net je avent uitzet! Jeetje sab wat had jij veel gekocht meid! haha Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent! Succes met de verkoop,
up je dochtertje heeft dezelfde naam als mij hoe kom je eraan? Hij is islamtisch namelijk anyway wat is je laagte bod? ik hoor van je
Ik neem aan dat je haar 2e naam bedoeld, ze is vernoemd naar de oma van mijn vriend, deze was overigens gewoon nederlandse(ze heette eigenlijk willemina) hier hebben we zelf Amina van gemaakt. ik heb inderdaad al van meerdere mensen gehoord dat het een buitenlandse naam is, apart is hij in ieder geval wel wat toevallig dat je ook zo heet, weet je toevallig ook wat de naam betekend?pb me anders effe hier mag trouwens een slotje op, alles is verkocht...