Wangetje opengehaald aan Puckababy!

Discussion in 'Veilig slapen' started by Mave, Feb 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mave

Mave Actief lid

Mar 23, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte ineens allemaal krasjes op het linker wangetje van mijn dochtertje, die in een Puckababy Piep slaapt. Eerst dacht ik dat haar nageltjes te lang waren, maar toen ik ze geknipt had, kwamen er nieuwe krasjes. Nu zag ik dat het klittenband van de puckababy keihard is, en het afdekstofje er niet heel strak omheen zit. Dus als je kindje met de handjes woelt bovenin, schuurt ze met het klittenband over het wangetje...
    Herkent iemand dit? En zo ja, heb je er wat aangedaan om dit te verhelpen? Ik weet niet zo goed wat, maar ze heeft de puckababy wel erg nodig, dus ik hoop dat iemand een oplossing weet?

2. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Hier hetzelfde, zoontje had een schaafplek van zo'n 4cm doorsnede hierdoor. Heb puckababy gemaild en kreeg heel netjes een mail terug. Moet de nieuwe mail nog af wachten met hoe en wat, maar moet deze in ieder geval terug sturen en krijg waarschijnlijk een nieuwe

3. Mave

Mave Actief lid

Mar 23, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vreselijk onaardige mail van Puckababy gekregen! Ze doen helemaal niets, doordat ik geen bon heb. Kennelijk willen ze alleen mijn klacht behandelen als ik met een bon kan aantonen dat de Piep nog geen 3 maanden oud is. Ook al krijgt je kindje een open wang door de Puckababy.
    Bedenk je dus goed voor je een tweede hands Puckababy gaat kopen...Puckababy geeft geen thuis, slechte service dus.

4. Maverick

Maverick Lid

Mar 22, 2014
    65
    1
    8
    Ergens in Nederland
    Ja hier ook herkenbaar. Onze dochter heeft er ook altijd een aangehad en er nooit last van gehad (4 jaar geleden). Deze had ik aan een aantal mensen uitgeleend en heb dus uiteindelijk van de mensen die we hem als laatste uitgeleend hadden een nieuwe gekregen. Maar ons zoontje heeft ook allemaal krasjes op zijn gezicht. Ik ga Puckababy ook mailen. Als er zoveel mensen zijn die hier last van hebben moet er toch wat aan te doen zijn?
    Mijn moeder wilde het klittenband er af halen en er een drukknoopje opzetten. Dus ga dat nog even proberen.

5. Mave

Mave Actief lid

Mar 23, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik nu ook gedaan en dan is het probleem opgelost. Maar ik blijf het raar vinden dat een babyfabrikant iets maakt voor veel geld en je dat zo moet versleutelen voor de veiligheid. Laat je moeder er wel even een stevig stofje achter maken, anders is de plek van de drukknoop zo door (stof is niet heel stevig).

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    achterstevoren aandoen?

7. bloem3

bloem3 Actief lid

Mar 17, 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een rare gedachte, maar wordt het klittenband niet hard en scherp door het vele wassen? Ik heb een oude en een nieuwe en de oude heeft ook een scherper randje dan de nieuwe. Dan is het toch niet zo raar dat ze een bonnetje vragen? Er kan toch geen levenslange garantie op een artikel van 40 euro zitten.
    Het zou Puckababy wel goed doen om na te denken over idd bv een knoopje oid zodat het in de toekomst langer mee kan.

Share This Page