Precies twee weken terug was mijn hcg gedaald naar 100. Nu heb ik vanmiddag een ovulatie test gedaan en deze was positief. Voor de zekerheid een cb gehaald bij appie net.. is dit normaal? Of moet ik de gyn bellen morgen?
Dat kan nog niet.. Twee weken geleden was mijn hcg nog 100. Dan zou ik meteen daarna een eisprong hebben gehad.
Hier t zelfde geval 10 dagen na miskraam weer een positieve test terwijl de test vorige week wit was gyn wilt woensdag weer hcg prikken omdat het idd een nieuwe zwangerschap kan zijn .......
Hoi , ik heb ook. Vandaag een knallende. Ovulatie test, ik dacht. Ik doe. Een zwangerschap test 2.x een van trekpleister. Een. Van etos en. Ze waren allebij postief.ik weet. Niet wat ik moet denken. Mischien is het door mijn ei .
Dus het kan ook nog zijn dat de cb reageert op mijn ei? Dan test ik ff door met de action testen en kijk ik wat die doen.
Uhm ik kijk er toch iets anders tegenaan.. Mijn hcg daalde namelijk ook langzaam en deze test kun je voor je NOD al doen toch? Dan heeft hij volgens mij maar 20/25 hcg nodig en dan zou nog van je miskraam kunnen zijn.. Natuurlijk hoop ik voor je dat het een nieuwe zwangerschap is, maar dit wilde ik je toch ook even meegeven..
Ik weet dat het geen nieuwe kan geen zijn heb alleen afgelopen weekend gevreeën en áls ik dan al een eisprong had zou ik nu pas 4 dpo zijn.
Aaaah oke, dan is dat wel duidelijk.. Dan zou ik eens bellen om te overleggen, want 2 weken geleden op 100 en dan nu nog positief duurt ook lang, maar goed dat had ik ook.. Maar dat is wel vervelend, want je blijft er dan zo in hangen!
Nieuwe zwangerschap lijkt me idd erg onwaarschijnlijk.. Bij een hcg waarde van 100 zul je geen eisprong krijgen. Dus ook geen nieuwe positieve test.. Lijkt mij óf nog een restje hcg van de mk óf een eisprong, waar de cb op reageert. Maar het eerste lijkt me het meest logisch.. Misschien even bellen en vragen of je nogmaals bloed mag prikken?
Weet je wel zeker dat alles ook weg is uit je lichaam? Niet dat het restweefsel is wat nog zorgt voor een positieve test... Succes meis, vervelend dit!
Het laatste hcg kan heeeel langzaam gaan... tenminste dat was bij mij zo. Dit was ook verteld door de gyn. Maar het kan ook nog restweefsel zijn idd. Hoop dat laatste echt niet voor je. Veel sterkte smnee! Hoop dat je dit snel kan afsluiten zodat je het een plekje kan geven! *knuffel*
Dit is hem nu. Nog duidelijker dan toen ik over tijd was. Heb net gebeld naar de poli gynaecologie en die zeggen dat ik moet de poli voortplantingsgeneeskunde moet bellen. Ik weet nu nog niks
Ik vrees dat het wel eens restweefsel zou kunnen zijn. Heel vervelend. Heb ik ook gehad. Ben dan gecuretteerd en een maand later testte ik weer positief (en hadden dus tussendoor geen seks gehad), dus ik kon onmogelijk zwanger zijn. Heb toen een tweede curettage gehad. Ik zou als ik van jou was aandringen op een inwendige echo zodat ze het eens kunnen bekijken.