Welke panty is goed, goedkoop en gaat niet snel stuk. Word er gek van dat ze steeds stuk gaan. Soms gewoon met 1 x aan doen direct een ladder en dan waren het geen goedkope ook. Wie heeft de tip!
Deze van Zeeman; https://www.zeeman.com/nl/lady-fit-panty-15-den-stretch-aav000000231.html?queryID=7a9990624186019f612d0a706bf9c096&objectID=579787&indexName=prd_nl_products
Zo zou ik graag wat vaker jurken aan willen trekken. En dan met een panty eronder. Alleen....wij hebben katten en dus halen van hun nagels en/of haren. Nu heb ik sowieso wat dikkere panty's om bovenstaande redenen. Maar, jeetje, ik zou zo graag in huis ook een leuke jurk aan willen doen met daaronder een mooie panty. Ik kan je dus niet helpen met jouw probleem....maar moest mijn eigen verhaal even kwijt.
De action heeft een panty niet echt niet stuk te krijgen is. Heb er ooit een foto van gemaakt en ga ik zo even zoeken.. ze zitten in ieder geval per stuk in een verpakking en waren rond de 3,-
Er bestaan van die niet kapot te krijgen panty’s en dat werkt echt. Zoiets als dit: https://dealparty.nl/products/super-elastische-magische-panty
Wij hebben ook een kat, maar hij komt niet in mijn panty hoor en evt haren doe ik met zo'n plak ding er af halen.
Als ik zit, op de bank of op de eetstoel, dan heb ik standaard 1 kat op schoot. En ja, dus ook vaak genoeg de nagels erin bij het spinnen, rondjes draaien voordat mijnheer of mevrouw gaat liggen en tijdens het afzetten bij het weggaan/springen. Mijn broeken hebben allemaal ook halen van de kattennagels. Zonde, maar daar is niets aan te doen. Een broek is wel wat steviger dan panty's.
De kat eraf bonjouren En anders een kleedje over je heen oid… Is toch zonde dat je kleren er niet uitzien omdat er een kat op je ligt…. nja anyway Dankje voor de foto @Luna86 Ga ik zelf ook eens kijken
Snag panty’s. Zijn niet goedkoop maar erg mooi en gaan bij mij nu voor het derde jaar mee ondanks intensief gebruik
Gewoon geen panty’s dragen haha! Vreselijke dingen. Als een panty een must is, kies dan in hemelsnaam voor stay-ups!
Ligt eraan. Zakelijke jurken draag ik niet vaak hartje winter maar liefst in lente en herfst en dan met blote benen. Gebreide lange jurken draag ik ook zonder iets eronder. Soms een legging. Sweatjurken (voor thuis) gewoon met legging en als ik een keer echt een feestje heb ofzo dan doe ik stay-ups. Ik hekel gewoon panty’s en doe er eigenlijk alles aan om ze vooral niet te hoeven dragen haha.
Ik heb er nu een vd zeeman gekocht, maar niet die van 1.80 maar van 4.50 ofzo, die een hogere buikgrdeelte heeft.
Ja ik hou ook het liefst van blote benen. Ik vind het wel lekker om iets over mijn buik te hebben, soort van corrigerend