Ik snap dat jullie ieder jullie meningen hebben maar even ter verduidelijking. Dit is niet dezelfde jongen. Ik heb hem dit jaar leren kennen en staat los van wat ik eerder heb meegemaakt. Ten tweede wist ik pas na ruim 3 maanden dat hij getrouwd was en in die tijd ga je echt van iemand houden en is het enorm moeilijk om dan los te laten. En hij is niet turks, deze jongen is koerdisch en uithuwelijking vind zeker nog plaats onder deze cultuur.
Maar je anticonceptie is nog steeds niet op orde blijkt uit je andere posts van vorig jaar... Elke vrouw die aan mijn man zit zou ik echt aanvallen en als ze dan ook nog zwanger blijkt te zijn zou mijn man er denk ik ook aangaan... Jezus hij heeft vanaf het begin tegen je gelogen, hij is getrouwd (want blijkbaar TE zwak om nee te zeggen, loser!) en nu ben ne nog zwanger ook... Lekker verhaal ook voor een stabiele basis voor je kindje... Ik vind ten eerste echt schandalig dat je aan iemand anders vent zit, daarnaast ben je ook niet handig bezig met je anticonceptie en ten derde woont je "vriend" in Turkije... Als hij al geen nee tegen een "gedwongen" (is t dat wel? Hij heeft ook tegen je gelogen dat hij uberhaupt getrouwd was waarom niet dat hij misschien van dr houdt?!) huwelijk kan zeggen zal hij echt niet zijn vrouw verlaten voor een "bastaardkind" (zo zal zijn familie het nl. wel zien) en als er nog wordt uitgehuwelijkt is dit zeker niet goed voor zijn familie-eer...
Hoe dan ook ben je niet slim bezig geweest en is de kans op een happy ending erg klein vrees ik. En ik zou me in jouw plaats niet veilig voelen als zijn vrouw en haar familie hier ooit achterkomt.....ook (eer)wraak komt nog voor in die cultuur.
Maar je bent nu voor de derde keer in 1 jaar zwanger, waarvan of 1 of 2 keer van die andere gast in Turkije en nu van een getrouwde vent daar? Wat vind je daar zelf nu van? Wat doe je als die vent je niet meer wilt zien (kans lijkt me groot).
Uhm een koerd is niet heel anders dan een turk hoor. Hij heeft je er iig wel goed in laten geloven. En al is hij uitgehuwelijkt dan nog geen excuss omvreemd te gaan. Ben het echt helemaal eens met roxyrox jij bent wel lkkr doorgegaan met hem terwijl j wist van zijnhuwelijk. Oke ik weet het liefde maakt blind en j kan er dingen oor doen wat j niet had willen doen. Maar toch had je nadat je erachter was gekomen dr een eind aan moeten maken. Desnoods zou j kunneneisen of k of zij maar nu ben jij net zo slecht bezig als haar. Aan de andere kant vraag k me af hoe kun jij iemand die maanden tegen je heeft gelogen vertrouwen? Miss houdt ie idd wel van zijn vrouw en wil drm niet scheiden maar meid 1 tip ga niet zo door terwijl j weet dat hij getrouwd is. Plaats jezelf een beetje in zijn vrouw.
Sorry, ik kan echt niets bedenken wat ten goede van jouw komt. Jij kiest er voor om te gaan met een man die getrouwd is. en liefde binnen 3 maanden vind IK persoonlijk wel snel hoor. maar dat is mijn mening. Ik vind het gewoon zielig voor die vrouw en voor haar kinderen mocht zij die hebben. En voor jou toekomstige kind. Verder kan je toch wel begrijpen dat deze man niet goed is. dacht je dat als hij haar bedriegt het niet bij jou zou doen??? Je brengt jezelf in een lastig parket en de vrouw in kwestie ook. Want als zij er achter komt dat hij vreemd is gegaan ( wat ik niet zie gebeuren, maar ja who knows) zij is gekwetst, alleenstaand en qua geloof en cultuur weet je hoe moeilijk het vaak is om opnieuw te trouwen etc. hierbij vind ik jouw vriend dus niet gewoon een dikke looser maar vind ik jullie beiden heel erg egocentrisch en niet nadenkend. Wat betreft jouw kindje.. Vertel het hem beter via de tel. want wie weet wat er gebeurt. en probeer er gewoon het beste van te maken!
Laten we nou niet allemaal haar meteen gaan veroordelen. Ze heeft een probleem en vraagt om advies. Dat ze niet slim bezig is geweest dat weet ze of zelf wel of daar komt ze dan nu snel genoeg achter. In topic: Ik zou het hem idd via de tel vertellen, alhoewel ik snap dat je het hem liever persoonlijk had verteld. Maar nu kun je even zijn reactie afwachten en dan kun je ook alvast voor jezelf bepalen wat JIJ wil, los van wat hij zou willen. Ik hoop voor je dat hij positief reageert op dit bericht en anders kan je dit hoe dan ook wel allemaal in je eentje aan.
De 'verwekker' van mn dochter (srry de naam papa/vader verdient ie niet) isook Turks. Ook hij was uitgehuwelijkt aan zn nicht (bah) en waren al verloofd. De familie was kwaad toen ze hoorde dat ik zwanger was. En hebben hem nooit met rust gelaten. Hij zei dat ie voor mij ging en we woonden toen ook samen. Na de bevalling hadden we alleen maar ruzie. Ik kon precies merken wanneer zn familie gebeld had. Meneer zei 2 dagen na mn keizersnede dat ie aandacht tekort komt (!) Hij was jaloers op ons meisje en vertrouwde mij niet. Hij wou stoppen met ons en heeft zn dochter afgeschreven. En gaat naar turkije om te trouwen (al zegt hij dat ie niet gaat trouwen, maar geloof er niks van. Nu sta ik er dus compleet alleen voor en hoewel we het redden ben ik emotioneel kapot. Dus vertel t hem telefonisch maar bouw ook je eigen leven op want t scheelt een hoop problemen. Wat ik wil zeggen is, als een turk die 10 jr in NL woont al kiest voor zn familie zal een man die in turkije woont dat zeker doen. Je mag me altijd pb-en
kunnen ze van mij ook zeggen 4 keer zwanger en van twee mannen op een dik jaar. en dan heb toch maar mijn princes. dus die zinnen zou ik je niet aantrekken. jij moet gewoon voor je kindje gaan en hopen dat dat goed zit. en dan komt de rest wel. kiest hij voor jullie of nieyt??? dat zie je dan wel. maar ga eerst voor je kindje. succes
Oh en die van mij is ook koerdisch (zei voor het gemak turk) en het komt idd nog voor Meis kies voor jezelf en de kleine. Als hij er voor je wil zijn, mooi. Maar de kans is groter dat hij jullie afstoot. Ik heb het zelf meegemaakt en iedere persoon is anders maar hun cultuur en hun familie staat op 1. Die van mij heeft zn dochter nog gezien etc en zelfs dan kunnen jullie afgestoten worden. (Onbegrijpelijk, maar goed)
Ik vind dat persoonlijk wel raar, maar goed.. wie ben ik. Eerst zo gek op iemand zijn dat je er voor kiest om voor een kindje te gaan (ik vind dat persoonlijk wel een grote stap) en dan blijkbaar toch opeens niet meer van diegene houden en dan binnen een jaar blijkbaar te denken weer zoveel van een ander te houden en weer voor een kindje te gaan.
Ik zou het hem zsm vertellen... Ik denk dat het doodzonde van je geld is om erheen te gaan want denk dat zijn reactie niet in goede aarde zal vallen. Als hij heeft ingestemd met het gedwongen huwelijk (hij heeft niet geprotesteerd) dan zal hij al helemaal niet durven op te biechten een affaire te hebben en te willen scheiden. Hij weet dat hij dan voorgoed verstoten wordt door de familie. Daarnaast is de kans nu ook heel erg groot dat zijn vrouw ook in verwachting is (of zelfs al was tijdens jullie affaire) aangezien ze daar ook geen anticonceptie enz mogen gebruiken. Plus wil ik je nog meegeven om je op soa's en hiv te laten testen. Hoe weet je of je deze man echt kunt vertrouwen als hij zijn huwelijk al heeft verzwegen? Wie weet heeft hij nog wel 5 tijdelijke meisjes naast zijn vrouw en jou... Veel succes met je beslissing. Als jij in ieder geval maar dolgelukkig bent met dit wondertje in je buik! Mochten jullie toch samen als gezinnetje verder gaan is dat super voor je, maar realiseer je dat de kans ook best groot is dat je het in je eentje moet gaan rooien.
In een forum onderwerp die je in juli geopend hebt was je ook zwanger, dat is 3 maanden geleden. En je kent je huidige vriend 6 maanden, maar dit is de 1e keer dat je zwanger van hem bent? Wat een onsamenhangend verhaal! Misschien eens na gaan denken waar je mee bezig bent? Wie hou je hier voor de gek: jezelf, ons of eigenlijk zo;n beetje iedereen?
Echt??? Die had ik niet eens gezien!! Is dit weer een "ik-heb-aandacht-nodig"-topic? Zo triest! Laat hier gewoon mensen hun verhaal doen die wel echt problemen hebben en vragen hebben!
Ja dit was in juli: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/373338-overtijd-maar-lage-hcg-waarde-bloed-gemeten.html Ze praat in dit topic wel over vorige zwangerschappen ooit terug, maar dit is nog geen 3 maanden terug! Idd dit topic is bedoeld door vrouwen die echt steun nodig hebben wat betreft hun alleenstaande zwangerschap, aan de verhalen van ts lijkt het me meer dat ze psychische steun nodig heeft. Even heel hard gezegd. En prima dat je binnen 3 maanden weer van iemand anders zwanger bent hoor, ieder zn keuze, maar wees dan wel open met je verhaal als je hier steun zoekt maar van het hele verhaal klopt geen zak van!!
Moeilijke situatie. Geen oordeel hier, getrouwd, ongetrouwd, al was je zwanger van drie turkse geteouwde mannen tegelijkertijd ik ga maar even uit van het beste in de mens hier, dat er een kern van waarheid in je verhaal zit. Wel een tip: get a grip. Zet je over die man heen, na 3 maanden weet je nog niet wat je aan elkaar hebt. Je kunt spreken van liefde, maar ik denk dat je verliefdheid bedoelt. Liefde is elkaar vrij laten, de beste toekomst voor de ander willen. Elkaar niet in gevaar brengen, weglopen als je iemand de vernieling in helpt. Als je je kind wilt houden, zorg dan dat je kind wel weet wie zijn vader is. Daar heeft ieder mens recht op. Ken de vader dus in je situatie, maar stel prioriteiten. Je kind, zijn gezondheid en veiligheid gaan voor. Als de vader met je door wil, laat hem dan maar naar nederland komen. Ga niet tussen hem, zijn vrouw, zijn andere kinderen (?) of familie staan: je kunt vechten als een leeuwin, maar als hij niet uit zichzelf de keuze voor jou maakt, heeft het geen zin. Geen toekomst. Nu is in elk geval niet het moment voor het najagen van romantische dromen. Wees verstandig, kies voor je kleine en jezelf, op de lange termijn, voor rust en regelmaat. Sterkte, en alle wijsheid van de wereld, echt! Het is een van de belangrijkste momenten van je leven. Of dat kan het zijn.
Als je hier advies wilt, zul je wel een compleet en eerlijk verhaal moeten neer zetten. Zo kom je nogal ongeloofwaardig over. Hoe het ook mocht zijn, veel succes en sterkte!