Ik heb iets raars en wilde het graag even hier vertellen om te kijken of er meerdere meiden zijn die er last van hebben. Ik ben namelijk twee weken geleden ongesteld geworden en dat ging al gepaard met een lange aanloop van bruine afscheiding. Gelukkig was de menstruatie zelf normaal en duurde deze ook net zo lang als normaal. Alleen nu ben ik zo'n twee weken verder en zit ik rond mijn eisprong, en heb ik weer bruine afscheiding! Niet een heel klein beetje, maar echt zoveel als dat ik heb voordat ik ongesteld word. Maar dat kan toch helemaal niet na 2 weken? Ik moet echt rond de eisprong zitten. Weet iemand wat dit kan zijn en hebben meerdere vrouwen daar last van? Ik ben al een tijdje van de pil af en heb het nog nooit gehad...
Hey meid, Ik heb het toevallig ook gister mn eisprong gehad en vandaag wat bruine afscheiding. Niet zo heel veel maar heb het de vorige keer nadat ik was gestopt met de pil niet gehad. Weet ook niet precies wat het kan zijn. Lees op internet wel dat het soms gebeurd na de eisprong.