compliment of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Haha zou t als een compliment opvatten.
    Hier wordt gelukkig zelden om mn legitimatie gevraagd, ben net 24

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Een compliment als je hem bij je hebt maar ik koop nooit zo vaak alcohol dus denk er dan ook niet aan om mn ID mee te nemen. Ben nu 33 jaar maar vraag me af wanneer ze het niet meer gaan vragen. Ik begrijp het wel dat ze het moeten vragen maar als ik het niet mee krijg dan komt de stoom wel uit m'n oren.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nu krijg je het dan niet mee , want in groepsverband moet je je allemaal legitimeren.
    Dus jij wilt het kopen heb geen legitimatie bij je zegt je vriendin koop ik het wel mag niet meer.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jazeker! Wel heel irritant als het vaker gaat voorkomen natuurlijk!! :D

5. tuc

tuc Niet meer actief

Sow id..als ik toch toevallig mn id niet bij had gehad en daarom op mn notabene 29e geen wijn mee had gekregen was ik ook not amused geweest.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Had ik ook gehoord.. nou daar gaan we dan hoor, ik heb een uiterlijk van een 18 jarige en ben 29 krijg je dit gedoetje weer!

Daarnaast heb ik altijd een legitimatiebewijs bij me maar lijkt me vooral irritant als het telkens gebeurd.

Maar ja misschien vragen ze er minder om als ze zien dat ik met mijn dochtertje van 5 maanden ben :p

7. tuc

tuc Niet meer actief

Helaas ik had mijn zoontje ook bij;)

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo deze is wel heel erg, Shandy?? Zit 1 of 2% procent in of zo toch?

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Waaaaah :$ slik :)

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mijn vriend vertelde laatst dat een vrouw de wekelijkse boodschappen deed en een 6-pack bier niet mee kreeg omdat haar tiener dochter geen ID bij zich had. Die was toen ook laaiend geworden en heeft de hele boel laten staan.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Had ik ook toen ik dertig werd. Woonde in Australië waar je onder de 18 de kroeg niet in mag. Gingen we uit om het te vieren, vroegen ze mijn ID!

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En hij was onder de 18? Dan had je het eigenlijk niet mee mogen krijgen:D

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij mij hield pas op na de geboorte van de jongste...ik was toen 39...

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wacht maar...over 40 jaar erger je je omdat ze steeds je Pas 65+ zien willen!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou het nu zeker als compliment zien :)

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij wordt ook nog zeer regelmatig om mijn legitimatie gevraagd, ik zie het maar als compliment (dit jaar 30 geworden) :D!

17. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ja ben benieuwd of dat echt een keer gebeurd.

18. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Hier afgelopen jaar ook een keer om legitimatie gevraagd (wordt in maart 29) Ik hard aan het zoeken in mijn portemonnee. Denk ik hem gevonden te hebben heb ik eerst die van dochterlief te pakken... Ik verder zoeken zegt de verkoopster op een denigrerende toon "ja, je kan wel een kind hebben maar dat wil tegenwoordig ook niets meer zeggen. Die hebben ze al wanneer ze 16 zijn". Heb haar echt even vol verbazing aan staan kijken alvorens mijn legitimatie te overhandigen

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja idd.

En vertelde het gisterenavond eigenlijk ook al.

Pas vorige week of het week daar voor. Voor het eerst werd ik 40 geschat na altijd jonger geschat te zijn.

Word in juli 39. Op een gegeven moment houd het op om er jonger uit te zien dan je bent. Was er altijd trots op jonger geschat te worden maar de schok pas geleden was groter dan ik gedacht had toen ik 40 werd geschat. De eeuwige jeugd uit eindelijk raken we dat allemaal kwijt.

20. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hahaha :D

Mij schatten ze ook nog steeds jonger dan dat ik ben. (ik ben 29) Ik was laatst met mijn jongere broer op stap. Staan we bij de portier, hij mag doorlopen en ik moest mijn legitimatie laten zien ;)
    Zelfs aan de telefoon denken ze dat ik jonger ben :( Telefonische verkoper vroeg aan mij of mijn ouders ook thuis waren. Ja hoor dat denk ik wel, moet je alleen wel even een ander nummer bellen :cool:

Ik zie het wel als een compliment, ik kan er ook zeker wel om lachen als het gebeurt.

Deel Deze Pagina