Onze dochter strooit ook graag met allerlei complimenten. Een paar maanden geleden was ze met papa gaan zwemmen. En tijdens het omkleden zegt ze tegen mijn man; 'papa, wat ben je toch een lekkere vent..'.. Hoe zou ze daar nu bij komen..
Heerlijk he die complimentjes van die kleintjes. Hier ook. "Mama wat ben je moooiiii" altijd fijn om te horen. "Mama ik vind je lief" "Mama het eten is lekker" En als ik iets goed heb gedaan krijg ik groot applaus en te horen "Goed gedaan hoor mama"
Heel mooi gezegd zo is het ook. Krijg er een brok van in mijn keel. Heel erg mooi al die complimenten
Heel erg leuk om te lezen! Hier is "papa grote meid" als zijn bord leeg is. Ze zingt weleens: "mamaaaa, mamaaa, mooie mamaaatje!" Ze zegt vaak tegen haar oma: "Oma, jij heppe mooie rokje aan!" Als we weggaan zingen: "Daag lieve opaatje daahaag lieve opaatje!" (ze heeft iets met "tje")
haha geweldig. Ook wat ze zingt voor oma En papa is een grote meid? Weet ze iets wat jullie niet weten?
Mijn oudste zegt vaak dat ik op een prinses lijk, en dat ik de best mama van de. Wereld ben. De middelste 2 jaar zegt voornamelijk mama mooi mama lief en mijn oudste zij laatst mama jij bent ook wel een boefje hè? Ik schoot gigantisch in de lach, ze zij dit omdat ik mijn man een beetje aan het pesten was hihi.