Compliment!

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door florus, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. florus

florus Lid

20 feb 2011
    9
    0
    0
    Beste UWV medewerkers!

Ik heb geen vraag, maar omdat ik regelmatig negatieve dingen lees en hoor over het UWV wil ik jullie bij deze eens een complimentje geven. Ik zit helaas vanaf 1 juni in de WW. Ik ben inmiddels ook 22 weken zwanger. Uiteraard heb ik er niet voor gekozen om zwanger zonder werk te komen zitten. Bij het UWV werkbedrijf (ook wel je werkcoach via werk.nl genoemd) ben ik een aantal keren behandeld al een soort van profiteur. Als of ik bewust wel eens even lekker wil "genieten" van de vrije tijd. Terwijl ik 10 jaar lang hard gewerkt heb en keurig alle premies heb betaald en nog nooit eerder gebruik heb gemaakt van een uitkering! Ook nu doe ik mijn uiterste best om werk te vinden.
    De mensen van het UWV zelf hebben mij telkens keurig en vriendelijk geholpen zonder vooroordelen!!! Stuk voor stuk fijne mensen die zich aan terugbelafspraken hebben gehouden! Ik moet zeggen na alle negatieviteit die ik om me heen hoor over het UWV ik het 1000% mee vind vallen!

Bij deze mijn welgemeende complimenten! De medewerkers van het werkbedrijf kunnen nog iets van jullie leren!!!

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Florus,

Dank je wel voor je compliment. We vinden het erg jammer dat je niet zo goede ervaringen hebt met het Werkbedrijf. UWV en Werkbedrijf zijn ongeveer anderhalf jaar geleden gefuseerd en we werken er hard aan om onze klanten op een éénduidige manier te helpen.

Ik heb er dus alle vertrouwen in dat je binnenkort net zo positief wordt over onze collega’s van het werkbedrijf.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en veel succes met het solliciteren.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina