Beste ZP, Bestaat er ook iets als een reglement voor het lidmaatschap voor ZP? Zo ja, is daar iets in opgenomen wat betreft nieuwe leden? Ik sta er namelijk nogal verbaast van dat regelmatig nieuwe leden gelijk de vraag kunnen stellen: ben ik zwanger? Of dat nieuwe leden gelijk gaan verkopen of reclame maken ( dit word vaak gelijk gezien) Het lijkt mij niet de bedoeling dat men alleen daarvoor lid kan worden. Misschien is het een idee, om nieuwe leden beperkt toegang te geven tot zij zich in elk geval voorgesteld hebben en een aantal reacties gegeven hebben, voor zij berichten kunnen plaatsen. Misschien is dit alleen mijn irritatie, maar ik wilde de vraag toch stellen. Liefs
Jazeker, die heb je ook geaccepteerd bij het aanmelden: Zwangerschapspagina - Forumregels Voorstellen is niet verplicht en het forum is er echt om vragen te stellen. Of dit nu eenmalig is of dat de leden blijven hangen, daar is het een forum voor .
Zwangerschapspagina - Forumregels Daar de regels! Er zijn volgens mij geen regels voor nieuwe leden. Lijkt mij ook overbodig! Maar dat is mijn mening.
Alleen lid worden om reclame te maken is sowieso al tegen de regels. Reclame mag namelijk helemaal niet Alleen lid worden om meteen te verkopen vind ik ook niet helemaal juist, maar om mensen nou te verhinderen om meteen vragen te stellen... Er zijn zo onwijs veel leden dat het voorstellen wel leuk is, maar niemand die dat allemaal onthoudt! Ik kom ook regelmatig leden tegen die al jaren hier zitten en die ik ook nog nooit gezien heb in een topic.
Over deze site Informatie en nieuws over de site. Vragen, opmerkingen en/of suggesties, plaats ze hier. Ik heb me ook nooit voorgesteld. Toch zit ik er alweer een aantal jaartjes
ja lijkt mij inderdaad niet dat je het kan verbieden, dat hoort er nou eenmaal bij al vind ik de topics " ben ik nou zwanger' de meest ongelofelijke domme topics die er bestaan alsof wij achter ons schermpje kunnen vertellen of je zwanger ben "Ja van een olifanten en wat nu?!?"