Complimenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Agatha, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    De eerste keren dat ik met ons ukkepukkie naar buiten ging kreeg ik enorm veel reacties van mensen. Iedereen vond haar geweldig, :D ze was ook heel klein en viel op met haar donkere koppie. Dan glom ik van trots.

Inmiddels zijn we 3 maanden verder, is ze flink gegroeid, heeft ze een heerlijke bolle toet en ik krijg nu minder reacties. Geeft niet. Maar gisteren spande wel de kroon: ik kreeg alleen maar reacties op mijn kinderwagen! :confused:
    "Oh, een Quinny, die hebben wij ook voor ons kleinkind gekocht. Goede wagens, heh?" Als 1 dat nou zegt, maar ik had het een paar keer. Niks over mijn mega-knappe-mooie-bijzondere-prachtige meisje dat ín die wagen ligt schattig te zijn! Hoe durven ze... :cry:

Sorry, moest het even kwijt.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Haha, ja zo gaat dat nou eenmaal. Hoe kleiner, hoe meer reacties! Merk het ook als ik met mijn 2 kids in de tweelingwagen over straat loop. De oudste, 2,5 jaar, krijgt toch minder aandacht. En dat terwijl het ook zo'n schattig, grappig en slim kereltje is! Inderdaad, hoe durven ze.... :x :D

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tsja dat is nu het enige voordeel van een extreem prematuurtje... (8,5 week te vroeg), die blijft wat langer klein.... ;)

4. randi

randi Niet meer actief

ik krijg hier dagelijks complimenten met de tweeling maar soms begint het me ook te ergeren, vooral als je naar de winkel gaat en minstens op een half uur 6x wordt opgehouden en dan nog de domste vragen krijgt van " ooh madam een tweelingske" en ik dan van neuh zenne 1 gekocht en de ander stond in promotie :rolleyes: of zoals laatst hadden ze beiden een fushia roos kleedje aan en vragen ze " ooh madam een tweelingske, jongens?" dus dat hangt op den duur ook je keel uit hoor

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ha ha ja dat vind ik ook zoooo irritant. Ik kreeg eerst alleen maar complimentjes. Oh wat lief, schattig, mooi bla bla bla. En ik vind haar nog steeds helemaal geweldig. En dan ben ik ook geirriteerd dat niemand wat van mijn mooie kind zegt.
    Alhoewel............toen ze nog klein was en iedereen gluurde in de kinderwagen hing me dat op het laatst ook wel de keel uit.
    Ach, andere mensen doen het nooit goed bij ons hormonale monsters ;)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi idd.. Lune was 6 weken te vroeg en is nog steeds een ukje. Maar toen ze nog maar een week of 3 was en ik ging met haar op stap dook iedereen de kinderwagen in, valt nu wel weer mee ;)

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whahah

hier ook helemaal roze...
    paraplu kleding hoedje zonnebril etc etc en dan nog vragen een jongen? :confused:

sterkte meiden hahaha!

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha vorige week ook, we moesten naar de bank voor hypotheek dus we zaten bij zo'n mannetje waar we de vorig keer toen ik nog zwanger was ook waren geweest.

En Lena in roze maxi cosi, roze truitje, roze dekentje er overheen, roze sokjes aan en hij 'en, wat is het geworden?' Ehmmmm, een homo :( ?

@Maja82, Lena heeft ook alle kleertjes die Lune heeft :D Toevallig, hihi! Mooie meid is het <3

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :) :)

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mm ik heb ook weleens de neiging om zoiets te zeggen ja

zit je lekker in het gras.. anne in dr roze spijkerjurkje enzo
    "is het een meisej?"
    mja.. je zou bijna denken van wel :)

maar het is inderdaad wennen als mensen ineens vaker complimenten maken over je kinderwagen dan over je dochter/zoon :)

al is anne nog steeds klein :)
    62cm slechts.. maar je ziet gwoon aan heel de manier waarop ze doet dat ze al wat ouder word

vandaag in de hema koffie drinken.. en 0(!) commentaar
    dat was zegmaar voor het eerst :)
    zelfs neit toen ze begon te huilen :)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    haha, vind het andersom anders ook best wel irritant. Niet de complimentjes hoor, dan ben ik lekker trots, maar de compleet wildvreemde mensen die vervolgens aan hem gaan zitten, heel vervelend!

12. Saskia78

@suus: dat vinden wij ook niet zo tof nee :)

laatst in de supermarkt.. anne net wakker want die had onderweg geslapen (kwam uit de stad denk ik)
    en mevrouw zo met dr vingers in anne porren natuurlijk...
    en die zette het spontaan op een keihard schreeuwen

mama trots :D

en die mevrouw heel erg gepikeerd dat ze zeker wel heel erg eenkenning was
    kon met moeite de opmerking "nou alleen als wildvreemden in dr prikken als ze net wakker is hoor" inhouden :)

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hihihhih moet wel lachen om deze topic!

Maar dan heb ik zeker een knapperd...hihi, krijg nog steeds elke dag wel minstens 1 keer een complimentje over Tijn! En dan voel ik me best wel trots zeg maar! (mag ik wel zeggen toch?)
    Op de 1 of andere manier trekt Tijn heel erg de aandacht van andere, blijft lachen en contact zoeken met mensen, en heeft boeven oogjes, en daar reageren mensen op.

Zo ff opgeschept...hihihih

kus miek!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha, jullie hebben zeker de Quinny Speedi, ik krijg er ook telkens complimenten over ;) (we hebben de groene (green reflection heet ie geloof ik)).

Maar gelukkig krijg ik toch van bijna iedereen die ik tegenkom complimentjes over Eva. Vandaag tilde ik haar vanuit de kinderwagen in de maxicosi en een vrouw die dat zag keek helemaal vertederd en ging naar Eva zwaaien (Eva kijkt altijd iedereen indringend aan ;)). En dan heb ik zoiets van, zo schattig is ze toch niet meer, ze is al zoooo groot! (maar zo groot is ze natuurlijk helemaal niet, maar voor mij wel ;))

15. Saskia78

hier een stokke.. en dan regelmatig "oh dat is toch die kinderwagen van die stoel?"

of dat mensen graag willen weten wat wij er van vinden.. omdat hij toch wel duur is.. en eenmaal aangeschaft doe je hem ook niet zo snel weg dus

gelukkig zijn wij er superblij mee.. dus we raden hem graag andere mensen aan :)
    in de prenatal heeft er iemand zelfs welees een rondje mee gereden *grin*

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    oww hier ook, heeft ze een pakje aan met lila en roze streepjes, een roze Hello Kitty jogging of petje....'Het is een jongetje he?' :confused:

Een week geleden ook,toen ze haar Hello Kitty-petje ophad, en een truitje met roze letters.'Ik denk dat het een jongetje is he?' Ik zeg 'nee,het is een meisje!' 'Oh, het leek wel een jongetje!' Zegt m'n schoonmoeder nog tegen mij: 'Ja, dat is omdat ze een petje opheeft!' Ja hallo, het is een HELLO KITTY petje!

Grrrrrrrrrrr....

(zie nou dat ik wel heel vaak Hello Kitty heb getypt... :) )

17. Saskia78

mja maar schoonmoeders zijn uit de tijd van VOOR hello kitty... *lach*

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Da's niet helemaal waar... ;) Toen ik 7 was had ik allerlei spulletjes van Hello Kitty. Is echt jeugdsentiment voor mij :D.

19. Saskia78

@snoopy: ik weet niet wanneer jij 7 was.. maar ik had er echt nooit van gehoord nog :)
    en we zijn niet zo heel erg verschillend qua leeftijd

ken het pas een paar jaar eigenlijk
    vind het zelf ook erg leuk
    maar bij h&m.. vind ik toch wel hoop wel leuk.. maar als ik dan op straat kijk loopt de hele wijk er in
    en dan koop ik toch stiekum maar wat anders :)

20. Saskia78

(oh en dat andre.. is rustig een truitje van zeeman... gek genoeg ondanks dat "buitenlanders" er om bekend staan daar veel te shoppen.. valt dat hier dus reuzemee.. en geeft het gros hier meer toe aan "hello kitty" :) )

Deel Deze Pagina