Complimenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Agatha, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha, ik was een jaartje later 7 dan jij :D.

Ik koop ook gerust spulletjes bij de Zeeman, maar heb toch ook wel wat van Hello Kitty. Misschien vindt Eva het straks net zo leuk als dat ik het vroeger (en nu ;)) vond.
    Geen 'buitenlanders' in deze straat trouwens, dat scheelt misschien ;).

2. randi

randi Niet meer actief

had it vorige maand voor: was in de supermarkt komt der zo'n oudere vrouw ( schat een jaar of 70) zonder boe of ba over de koets hangen en kneep in nina haar wang en zei " ooooh wat een schatje" gevolg dat ons nina van het verschieten het daar op een brullen zet dus ik kwaad met mijn handen door haar gepermanent haar en ook van oooh zo schattig. dat mens kijkt me verbouwereerd aan en ik met een air van " mijn dochter vind dat nu even leuk als jij" mens is met haar mond vol tanden verrtrokken en mijn man keek me vol verbazing aan en schoot me daar iun een lach terwijl nina verder krijste op zijn arm. ze moeten met hun fikken van mjn kinderen blijven hé

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Heb je dat echt gedaan? Hilarisch!

Ik heb een groot kind, en ik hoor nooit hoe lief of schattig hij is.....

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@snoopy: als jij 28 bent... dan eh.. was ik echt geen 7 jaar later hoor
    of je moest stiekum gelogen hebben toen je je aanmeldde natuurlijk *grin*

@randi: geniaal :D
    misschien moet ik dat ook maar eens doen :)

overigens.. de meeste buitenlanders hier zijn gewoon nederlanders.. tis maar net hoe je het bekijkt
    maar r'dam zuid heeft zo zn reputatie he :)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Saskia, ik schreef dat ik een jaartje later 7 was dan jij... dus jij bent 1 jaar ouder, snappie? ;)
    En misschien kunnen we het dan beter over kaaskoppen hebben en niet over 'buitenlanders' die geen buitenlanders zijn. Hier dus in de straat alleen maar kaaskoppen :D.

Randi, geniaal! Laat ze maar eens voelen wat onze baby's voelen!

Beccaatje, Eva is nu even groot als jouw zoontje, maar ze vinden haar nog altijd heel schattig hoor! Terwijl ik haar juist al zo groot vind! Maar misschien dat iedereen haar zo leuk vindt omdat ze iedereen zo netjes aankijkt en eigenlijk altijd vrolijk is.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Randi, wat goed, dat zou ik wel willen, maar dat durf ik dan weer niet op zo'n moment!
    Ik krijg nog wel regelmatig comlimentjes, maar soms ook helemaal niet, dan zeg zeg ik ook als ik thuis kom tegen mijn man 'wat een sukkels, niemand zei wat over haar'.
    Maar inderdaad, ik krijg ook regelmatig opmerkingen over dat het een schattig jongetje is ofzo, terwijl ze een jurkje aan heeft en een roze voetenzak heeft etc. Dan zeg ik dat het een meisje is, vragen ze naar haar naam en zeg ik dat ze Robin heet, nou dan is de verwarring compleet!
    En mensen die zo hysterisch boven haar gaan (aahkoediekoediekoe) hangen vindt ze vaak niets, dan gaat ze hard huilen.

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ja, mijne is nog niet van het aankijken en daarbij heeft hij ook nog veel last van berg dus hij ziet er ook niet op zijn schattigst uit....

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Komt gelukkig vanzelf goed ;). Eva heeft trouwens ook veel haar en dat vinden veel mensen ook erg schattig bij een kleine baby. De reacties die ik altijd krijg zijn: 'oh, dat haar!' en 'ze volgt echt alles he?'. En dan met een lekkere lach erbij is het plaatje compleet ;).

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ook ik heb een speedi, maar nog nooit complimentjes over mijn wagen gehad :(

Mijn kind daarentegen... :D
    Tedje zoekt met iedereen contact dus krijgt dat ook. Hij zet zijn charmantste lach op en hij heeft ze in zijn "broekzak" ;)
    Hij heeft ook een lekker koppie met haar, dus veel mensen willen daar wel even door heen gaan.
    Merk wel dat er een verschil is, toen hij nog klein was en in de bak lag. Wilde ik absoluut niet dat mensen met hun kop in mijn bak gingen. Maar toen de buggyinzet erin ging en Tedje zelf contact ging maken, tja... dan is het hek van de dam ;)
    Laatst ging hij samen met zijn nichtje in de tweelingwagen (ze schelen 10 min.) en toen werd ik er wel helemaal kriebelig van...
    Veels te veel aandacht! :(

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik denk dat ik ook maar depri word. Ik heb (vind ik zelf) een ongelofelijk stoere kinderwagen, veel mooier dan al die hippe merken maar niemand, niemand heeft er ooit iets over opgemerkt! :cry: Boeha!

:D

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:)
    Dat had ik laatst bij de supermarkt.
    Luca een stoere legerbroek aan met stoer truitje en een stoer legerpetje op...en dan vragen of het een meisje is :rolleyes: :)
    Hier ook minder aandacht....een klein beebje heeft nou eenmaal meer aantrekkingskracht. ;)
    Maar krijg nog steeds complimenten dat we zo'n knap kereltje hebben :D

12. Ook iris krijgt veel complimentjes
    vooral voor haar oogjes ze heeft grote ogen met lange wimpers en de oogjes zijn echt allerlei kleuren hihi .. Bruin , groen, blauw, grijs haha

Nou is het wat minder door de waterpokken nou komen veel mensen met vragen heeft ze waterpokken of erger ze lopen met een boog om haar heen ...
    Gelukkig zijn de waterpokken bijna weg

13. Saskia78

@snoopy: hmm true true.. sowwy :)
    was zeker vroeg dat ik dat typte? :p

hier in de straat wonen echt alle afkomsten en geloven
    geloof niet dat er hier 2 gezinnen zijn die dezelfde afkomst EN geloof hebben :)

maakt het niet minder gezellig tho :)
    (alhoewel.. onze buurman is ook hollander.. dus misschien dan toch)

bedoeling is van de zomer een soort van buurtbbq te gaan houden waarbij iedereen wat zelf mee moet nemen
    dat kan toch onmogelijk mis gaan *grin*
    kans dat iedereen met een stokbroodje kruidenboter komt is hier aanzienlijk kleiner gok ik :D

vandaag ging het aandachtswise trouwens prima
    was erg gezellig op het terras
    zeker toen anne besloot dat ze wel wilde drinken.. maar het vertikte om zelf dr fles vast te houden
    natuurlijk toen we net opstonden om weg te gaan :)

verder heeft ze de halve middag met een minizakje hamka's liggen zwaaien.. dus dan zie je iedereen denken "zo klein en NU al chips!?!?!"
    ja eh.. het gesloten zakje dus :)
    dat vind ze gewoon leuk

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik kom om van de complimentjes over me dochter :). wat een mooei meid, wat een kletstante, wat een lachebekje haha en oja niet te vergeten het complimentje "wat een prachtige oogjes"hoor ik hier minimaal 10 x per dag en vooral va wild vreemde.

mijn dcohter is gewoon de liefste, knapste, mooiste, lekkerste baby van allemaal :)
    zie fotos in me album :) daar kun je niet omheen dat wordt een compliment ook al wil je hem niet geven haha je kan er niet omheen.

ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat me meisje zoveel aandacht krijgt en nu zelfs meer dan toen ze nog heel klein was. toen kreeg ze ook complimentjes maar nu ze gaat brabbelen kijken meer mensen der aan en die oogjes vallen meteen op haha en der moet ook bijna altijd iets van gezegt worden.

15. Saskia78

hier ook de complmentjes van wildvreemden zijn super

maar ik ga toch echt harder blozen als vrienden of familie zeggen dat we het toch wel heel geod gedaan hebben met zo'n leuk lachend kindje :)

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Als ik boodschappen ga doen moet ik om de haverklap blijven staan omdat mensen met haar gaan kletsen en gek doen.
    Mevrouw trekt overal de aandacht!
    Maar ja,ik zelf vind ook dat ik een geweldig mooi kind heb,maar dat vind iedere mama.

17. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Mijn zoontje voorziet zichzelf tegenwoordig van publiek.
    (vooral) in de supermarkt en opstraat zegt hij ; hallo, morge of doei tegen iedereen die hij maar ziet.
    Lokt wel heel veel leuke reacties uit, maar kost dan ook wel errug veel tijd whahaha 8) 8) Maar dat vind ik niet erg hoor, wel vind ik het zielig voor dat mannetje als er mensen zijn die hem compleet negeren terwijl hij zijn woordje 'hallo' wel 10 x herhaald.

18. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ons ventje is ook nog klein nog maar maatje 50 en bijna 56 nu dus nog geen last van. Maar zal nog wel komen haha. Maar jah als ik uhm zelf maar schattig vindt en mooi.

19. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0

20. Saskia78

@sweetdushi: ik denk dat ik het tot ruim 7 maanden heb uitgehouden met maatje 56... dus have fun *lach*

(en daarbij.. zo'n kleine kruimel is hartstikke leuk toch!)

Deel Deze Pagina