Heerlijk topic. Als ik niet kan slapen ga ik altijd complottheorieën lezen. Die van de Bermuda driehoek vind ik ook heel interessant.
Mijn beste vriendin is er van overtuigd dat dit allemaal moet gebeuren, zij heeft zich ook erg verdiept in illuminatie. Ikzelf heb er niet genoeg kennis over maar het zet me wel aan het denken
Ik weet niet of dit onder complot theorie valt.. maar zo denk ik dus ook dat er allang een medicijn is tegen kanker maar dat deze stil gehouden. Ik hoop zo dat ik het fout hebt.
Nou... Zo vind ik het nog steeds een heel vreemd verhaal, dat er een paar jaar terug twee jonge meisjes (14ofzo) vermoord waren door ook zeer jonge daders (13ofzo). Apart van elkaar. Beide zaken hadden niks met elkaar te maken. Ik heb dat toen met argwaan gevolgd. 1 meisje maakte geen gebruik van social media. Er waren ook geen foro's van haar. Niemand (familie of vrienden) wilde er iets over kwijt. Het andere meisje zat op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Haar ouders kwamen wel in beeld, maar kwamen bij mij over als acteurs. Gek he
Ja, dat was vlak na de moord op Anne Faber toch? Volgens mij ging iedereen er zo'n beetje vanuit dat de twee zaken met elkaar te maken hadden. Ook vreemd dat we daar niks meer over horen maar dat zal ook wel met de leeftijd van de dader(s) te maken hebben.
Dat zou best kunnen, zo'n beetje iedere moord ziet hij ook als PsyOp en denk niet dat het met dergelijke aanslagen anders zal zijn. De zaak-Nicky Verstappen en Thijs H. bv ook Die man is volgens mij knettergek gewoon.
Ik ook!!! Zelf geloof ik dat dat iets te maken heeft met een magnetisch veld op/rond de aarde die in dat driehoekje extra sterk is of samenkom op een of andere manier.
Ik denk juist dat chemotherapie etc veel meer oplevert. En nogmaals.. ik hoop zo erg dat ik het fout heb. Maar ook denk ik af en toe dat er in voedingsmiddelen zoveel zooi gestopt wordt en daardoor steeds meer mensen ziek worden.
Dat staat me nog bij inderdaad. Volgens mij ook niet ver uit elkaar en pas na een paar uit kwam uitsluitsel dat het los van elkaar stond in de media herinner ik me. 1 van die meisjes (dacht op speciaal onderwijs) was vermoord door een klasgenoot onderweg van school naar huis toch?
Schiet me ineens ook dat vliegtuig te binnen. Was in Maleisie volgens mij? Met iets van 200 passagiers is van de radar verdwenen en nooit meer gevonden. Jaar of 5 geleden? Weet iemand wat ik bedoel? Vind dat zo bizar. Ze kunnen met satelieten nog net niet in kaart brengen wie in zijn neus peutert en een heel groot vliegtuig is gewoon verdwenen?!