Ik ook niet, maar ik vind het wel een interessant Niet dat ik erin geloof, maar van zulke dingen ga je wel doordenken, en gelukkig mag dat in dit topic
Als mensen daar gevoelig voor zijn, kunnen ze beter dit topic niet lezen. Er staat duidelijk dat het complot theorieën zijn. En het gaat niet alleen over Corona..
Ik geloof juist niet dat het corona virus door mensen de wereld in is geholpen. Je ziet in de geschiedenis dat er regelmatig ziektes de kop opsteken die een groot deel van de wereldbevolking uitroeit. Ik ben juist van mening dat de gezondheidszorg tegenwoordig zo goed is dat de natuur zichzelf niet meer in balans kan houden wat dus resulteert in overbevolking door de mens. En als je gelooft dat de overheid alles bepaald wat wij doen dan heb je toch geen leven meer? Ik wil graag geloven dat de dingen die ik doe uit mijzelf komen en niet onbewust zijn opgelegd door een overheid oid. Zoals je leest geloof ik dus niet in complottheorieen
Is hij ook dezelfde persoon die zei dat de vliegtuigramp van mh17 nep was. Ik heb ooit een filmpje gezien waarbij hij foto's van de lichamen van de slachtoffers liet zien om ons te overtuigen dat het poppen waren. Walgelijk.
Nee want daarom ligt Antarctica als een ring om de aarde. Dat is een kilometersdikke muur waardoor we er niet af kunnen
Of het nou een bewuste actie is of niet, je ziet wel nu dat dat laatste het geval is. Niet alleen op fysiek vlak, maar ook financieel en mentaal zie je dat de een zich makkelijker aanpast aan de nieuwe situatie dan de ander
Ja idd. Het ging me ook niet perse over de naam maar het idee. De eerder genoemde nostradamus was ook niet zo specifiek. Gek he? Zouden de makers meer weten? Of heeft de mensheid hier zijn inspiratie vandaan?
nou dat is toch wel toevallig zeg!! niet te geloven jij ook gefelicteerd!! Zou grappig zijn als we weer op dezelfde dag bevallen haha
Die zijn allemaal nep. NASA bedriegt de hele boel (Nog even voor de duidelijkheid: ik geloof dit niet hè)