irritatie aan buren!!!

Discussion in 'De lounge' started by sweetmarije, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    even van me afschrijven:

ik woon in engeland, onze buren zijn schatten van mensen met een dochtertje van 10 en van 16. nu was het bij ons al bekend dat ze constant blowen en ook regelmatig op tripjes naar amsterdam gaan. het stinkt gewoon echt naar wiet en vond dit al erg voor dochtertje van 10 die daar dus echt elke dag in zit. nu zijn ze er een paar maanden geleden achter gekomen dat ze weer zwanger zijn. heel leuk voor hen natuurlijk. ik wist wel dat zij gewone igaretten rookte en er moeite mee had om te stoppen nu, maar wel minderde, maar vandaag sta ik met haar in de tuin over haar baby te praten, laat ze de 20 week echo foto zien en steekt ze doodleuk een joint op! nou is dat in engeland veel erger dan in nl. sowieso, hier word dat net zo erg beschouwd als harddrugs. mn nekharen gingen er van overeind staan!
    ik vind het zo zielig voor hun ongeboren kindje!
    maar goed kan er natuurlijk niks over zeggen want is haar keus, maar ze blowt dus gewoon elke dag terwijl ze zwanger is.
    kan me hier zo aan ergeren!!! grrrrrrrrrrrrrrr! sorry moest t ff kwijt!!!

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Snap je reactie,echt super irritant.maar je kunt er helaas niks aan doen..........

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Heel erg inderdaad

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Wow ik vind dat toch wel heel erg.
    Misschien kun je de huisarts of kinderbescherming benaderen?
    Het lijkt me sowieso niet goed voor het meisje van 10 die ouders heeft die continue stoned zijn.
    En voor de baby is het helemaal niet goed, die wordt straks verslaafd geboren.

5. tulip

tulip Niet meer actief

o ik begrijp je frustratie helemaal. Wij proberen er alles aan te doen om te zorgen dat onze kindjes gezond ter wereld komen en anderen doen gewoon waar ze zin in hebben.

Maar ik denk dat hier ook niks aan te doen is, volgens mij doet de kinder bescherming hier niks aan.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jeetje zeg wat vervelend!!! bij mij op het werk komen er ook regelmatig twee vrouwen, eentje hoogzwanger en de ander net 5 maanden geloof ik. nou dat zijn kettingrokers!!!!!! ik rook zelf ook (niet tijdens de zwangerschap en al helemaal niet in de buuurt van maddi en ook niet thuis) maar die twee zwangeren roken nog meer dan mij. dat is echt niet normaal en hoe onprofessioneel dit ook overkomt; ik kan niet meer vriendelijk tegen die twee loeders zijn alleen omdat ze roken tijdens de zwangerschap. grrrrrr mn nekharen gaan alweer overeind staan als ik eraan denk. de een is 45 jaar, kon nooit zwanger raken wat ze ook probeerde en nu is ze wel in 1 keer zwanger nou prachtig toch?!!!! zou je er dan niet letterlijk alles aan doen om zo gezond mogelijk te leven. je hebt er al zolang over gedaan, nu is het jullie eindelijk gelukt en dan ga je roken!!!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Echt dom inderdaad.
    Het is te hopen dat het kindje gezond ter wereld komt.
    Sorry, maar ik heb echt geen respect voor dit soort mensen.

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Echt zeer respectloos!!

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hier kan ik ook echt niet tegen..wordt er ook wel verdrietig van hoor, zo erg voor het kindje..en dan nog blowen ook...jeetje...:(

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Kinderbescherming? Bhehehe, die doen niet veel. Britten geven veel meer om dieren dan om kinderen. Er gaat volgens mij ook veel meer geld naar het RSPCA dan naar de CAFCASS....

Sorry TS... Het is inderdaad naar om machteloos te moeten aanzien wat anderen met hun kinderen doen. :( Sterkte.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Oh wat erg, arm baby'tje en dochtertje. Vroeg mij ook al af of je ergens een melding kan doen en dat er dan ook wat mee gedaan wordt?! Sterkte, ik zou ook helemaal razend wordn van dat soort mensen!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Je zegt dat je er niets aan kan doen...maar je kan haar er toch naar vragen?
    Je kan haar idd niet dwingen of iets...maar je kan haar toch zeggen dat het niet goed is voor de baby (dat zal ze heus wel weten...maar toch)
    Of denk je dat dat in het verkeerde keelgat zou schieten of iets?

Ik vind dat ook niet kunnen...mensen moeten het allemaal zelf weten...maar dit is te erg!

13. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh nee zodra ze zwanger was zei ik wel; wel stoppen met roken als je kan!!! en ze zei ook; ja tuurlijk maar ze vind het heel erg moeilijk. maar die mensen zijn echt wiet verslaafd. kan er echt niets aan doen, kan er geen melding van maken oid. plus dat ze wel heel aardig en behulpzaam zijn, ik wil ook geen buren ruzie. en bewijs het maar eens?
    en hoe vervelend ook, het is wel hun keuze, net als mensen die 'gewoon' tijdens de zwangerschap roken. daar kan je toch ook de kinderbescherming niet voor bellen?

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ben bang dat je er helaas niks aan kan doen, het is hun keuze.

15. trishamartin

May 24, 2010
    26
    0
    0
    verzorgende
    zierikzee
    mijn buurman is ook zon etter:x:x:x

Share This Page