Compres zichtbaar door kleding! Wie heeft tip?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Lara1978, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Wie heeft een tip voor me? Ik heb nml af en toe last van lekkende borsten en moet helaas van die compressen in mijn bh gaan dragen.
    Alleen, dit zie je door mijn kleding! Ik moet nu een vestje ofzo aan want dan zie je het niet maar ja, als ik straks in april echt aan de borstvoeding moet dan draag ik waarschijnlijk alleen een tshirt want dan zal het wat warmer zijn.

Nu kan ik evt wel een wattenschijfje in mijn bh doen maar ja, hoe doe ik dat straks? Ik wil graag mijn baby zo lang mogelijk (dus in de zomer) bv geven....

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Lilypadz schijn je niet te zien. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

3. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    klopt, lilypadz zie je niet en wat je zou kunnen doen is die gebruiken als je het huis uit gaat en thuis zoveel mogelijk zonder of met gewone compressen. Het lijkt mij namelijk niet zo verstandig altijd met lilypadz te lopen want ze sluiten alles echt af (zijn van rubberachtig materiaal).
    Maar met een beetje mazzel heb je straks niet zo lang compressen nodig hoor!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Even op je kleding letten. Als je iets draagt met een motief, of als je een wat losser zittende blouse draagt, dan zie je niets van die compressen.

En als je vanaf april er echt tegenaan gaat: er is ook speciale bv-klding.

5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb idd gehoord dat die Lilypads niet zo goed zijn voor je tepels maar ja, als ik ze niet te vaak draag dan kan het misschien geen kwaad.

Maar, als ik straks veel mensen op kraamvisite heb dan wil ik toch die gewone gewatteerde pads dragen (met een tshirt) en dan zit ik wel een beetje voor schut :confused: :confused:

Ik zag dat er ook voedingsbeha's zijn die beloven dat je de pads niet ziet (van het merk Anita), heeft iemand hier ervaring mee?

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik vind de wegwerpcompressen van Natusan erg dun en die zijn niet zichtbaar onder mijn kleding.
    Ook niet onder de wat strakkere shirts..

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    voor schut zit je niet hoor.. het lijkt mij vrij normaal.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik vond lilypads ideaal! Later heb je ze niet meer nodig hoor! Dan lek je niet zo erg meer of helemaal niet meer zelfs! In het begin liep ik zowat leeg hahahaha nu helemaal niet meer.

9. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Lilypadz ben ik zelf geen voorstander van.

Het is ook zo naarmate je langer bv geeft, gaan je borsten op een gegeven moment niet meer lekken, ze passen zich aan; aan de vraag van je kindje.

Ik heb bv-bh's van cariwell en kan er ook niet van klagen, zijn echt goeie bh's en heb zelf het idee dat ik de pads ook niet door m'n kledij zag bij deze.

Ik heb ook een paar bh's van anita, daar was 1-tje warvan je de padz niet door de kleding zag, maar bij de andere wel.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Lilipadz heb ik alleen buitenshuis onder dunne strakke kleding gebruikt.
    Thuis maakte ik me er niet druk om, ook niet als ik kraamvisite kreeg. Met een paar maanden zijn je (.)(.) zindelijk en heb je helemaal niets meer nodig :)

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd, volgens mij valt het wel mee hoor dat het voor schut is als iemand die compressen ziet. Verder een wat los truitje/shirtje met print oid dan valt het een stuk minder op. (vind ik) ;)
    Ik gebruik ze nu nog geregeld (uit voorzorg) maar lekken doe ik of eigenlijk doen ze bijna niet meer. Dus misschien hoef jij ze ook niet zo heel lang te gebruiken?

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik denk dat je kraamvisite niet anders van je verwacht hoor!
    Kraamvisite ontvangen is geen glamourshow, vaak ben je zelf gewoon te moe om je ervoor te interessen...

13. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83

14. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ben ik misschien wel een vreemde maar het maakt mij persoonlijk niets uit of mensen m'n zoogcompressen zien. Ben er trots op dat ik borstvoeding geef, en tja, daar horen die ellendige dingen vaak bij. Ik gebruik ook die van Natusan, je ziet er bijna niets van. Ze zijn voorgevormd namelijk, in tegenstelling tot bijvoorbeeld die van de Kruidvat. Die zag je wel erg goed zitten vond ik. Maak je niet te druk hoor Lara, komt helemaal goed!

15. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    toen ik Elyesa bostvoeding gaf had ik de compressen van Johnsons en die zag je echt nergens door.

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb vooral donkere shirts en shirts met een drukke print gedragen. Dan vallen de pads het minste op.

En wat betreft "voor schut zitten" valt wel wat mee hoor. Maar ik begrijp het wel, met een leuke sexy ondergoedset voel ik me ook veel vrouwelijker dan met een hematent en verwassen voedingsbh aan.

Als jij je tijdens je visite liever gewoon Lara voelt ipv Lekkende melkfabriek, dan zijn lilipads zeker een uitkomst.

Succes,
    Groet van Kiki

17. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Bedankt voor jullie leuke reacties! :D

Ik maak me duidelijk te druk om hoe ik er straks bijlig! Haha! Het slaat ook eigenlijk nergens op maar ja...
    Laatst las ik ook dat je een lipgloss en blusher naast je bed moest leggen zodat je jezelf even een 'opfrisser' kan geven voordat de kraamvisite komt. Ik moest toen hard lachen! No way dat ik dat doe!

Het is idd geen glamourshow! ;) ;) Hier met die compressen!

18. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:

Haha, dat gebruik ik sowieso niet...

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

:)

20. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Haha, als je zwanger bent denk je overal bij na...Ik had ook speciale kleding in mijn hoofd zo van: daarin wil/ ga ik bevallen!
    Nou toen het eenmal begon denk je nergens meer aan hoor, wat maakt het uit wat je op dat moment aan hebt etc.
    Hhihi, net als die pads, who gives a ****! ;)

Share This Page