Whahah (sorry) piste zowat in m'n broek toen ik dit las.... Ik had een vraag: Die van mij zitten nog op puppytraining Nu gebruik ik de koffiepadzz van de kruidvat. En die werken voor mij wel ok. Ze blijven goed zitten in mijn bh, alleen nu komt het. Als ik op m'n zij lig, dan blijven de padzz wel zitten, alleen gaan mijn borsten aan de wandel. Dan krijg ik dus alsnog een natte bh, matras enz. Heeft iemand misschien een tip voor me? (en die van een stevigere bh dragen heb ik al gehoord, maar die draag ik dus al )
@Wendyp: mag ik uit jouw bovenstaande verhaal opmaken dat jij slaapt met een bh ? Het beste is om zonder bh te slapen dan zijn ze het snelte zindelijk. Ja je hebt dan zo nu en dan een nat bed/laken maar dan is het wel het snelte over. Ik sliep zelf altijd met een handdoek onder mij en een nietvochtdoorlatend matrashoes van de H*MA daar weer onder. En wat vaker mijn laken verschonen. Wat ik begreep heeft de druk van jouw bh een kolfende werking 's nachts zodat je borsten blijven lekken.
@nemo.. ja ik slaap inderdaad snachts met bh aan (tegen alle goede adviezen in, doe ik dit al sinds ik borsten heb) Ik ga het eens proberen! (Kan natuurlijk ook op m'n man zijn kant gaan liggen, hihi)
Ik heb het ook eens geprobeerd om zonder bh te gaan slapen toen mijn borsten nog niet zindelijk () waren.... had uit voorzorg al een handdoek neergelegd. Dat was het probleem ook niet, maar onze lakens waren ook helemaal doorweekt. Kon ik 's nachts het bed gaan verschonen . Nu slaap ik nog steeds met bh, zonder zoogcompressen, want ze zijn zindelijk. Maar zonder bh voelt nu raar.
Heb het vannacht geprobeerd zonder bh. Maar mijn puppy's hebben alles ondergeplast Ik zat helemaal onder! Tussen m'n borsten, m'n nek, m'n haar en zelfs m'n rug! En inderdaad ik kon het bed verschonen Ik denk dat ik voorlopig toch nog maar even met bh aanslaap.
een wat strakker hempje aantrekken en dan een dubbelgevouwen hydrofiele luier ertussen, dat deed ik in het begin. Of een elastiekhempje (soort bh maar dan zonder voorgevormde stukken en beugels etc.). Daar kun je wel zoogcompressen indoen. En troost je, het wordt beter door de tijd heen, is vooral een probleem van de eerste tijd.
De kraamverzorgster adviseerde mij om met bh te slapen. Zonder gaan je borsten uitzakken. Vooral als je grote borsten hebt (zoals ik) kun je hangtieten krijgen als die niet goed gesteund worden. En daar heb ik niet zo'n zin in. Moet dan altijd denken aan "groeten uit de Rimboe" waarin de afrikaanse vrouw het belachelijk vond dat westerse vrouwen hun borsten in een zakje doen. Die van haar hingen tot ver op haar buik. Dus dat schrikbeeld wil ik nog even voorkomen. Overigens bevalt etos inderdaad ook niet. Toch maar die dure Natusan.
Die ik van de etos had (blauwe doos) zaten inderdaad per stuk verpakt, dat was dan ook het enige handige aan die dingen . Morgen ga ik een doos van de kruidvat en ook eentje van de hema halen om die uit te proberen. Mijn puppies (lol) zijn volgens mij nog lang niet zindelijk (prachtige woord speling, hoe komen jullie erop? ). Soms spuiten ze zelfs mijn vriend wakker als ik de nachtvoeding wil geven aan onze kleine meid. Bedankt voor deze reactie, ik stond namelijk echt op het punt om deze aan te schaffen maar na deze reactie wacht ik er toch nog maar even mee. En slapen zonder bh is hier absoluut nog niet mogelijk, het liefste slaap ik nu in een sport bh, die zit tenminste niet zo strak maar daar passen de compressen wel ideaal in. Ik moet trouwens zeggen dat ik zoiezo die voedingsbh's echt helemaal niets vind, vind ze maar onhandig . Heb liever een normale bh aan en schuif mn bh gewoon weg bij de borst waar uit gedronken moet worden. Heb drie verschillende voedingsbh's en eentje gaat opzich nog wel maar die andere vind ik echt een ramp. Wederom bedankt voor alle (grappige ) en nuttige reacties :-D