5 december met al zijn lusten en lasten

Discussie in 'De lounge' gestart door Tennes, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tennes

Tennes Niet meer actief

Tjonge, je wordt in de winkels helemaal neergesabeld met 5 december artikelen.
    Nu vind ik de overvloed marsepein niet zo heel erg, moet ik eerlijk bekennen :) .

Wat ik daarentegen wel steeds vervelender ga vinden is de sintkoorts bij mijn schoonfam. Surprises en gedichten zijn verplicht en het moet steeds orginelen en pittiger dan het jaar ervoor. Maar na 12 jr is mijn inspiratie zo verschrikkelijk op. :cry:

Wie herkent dit en heeft misschien een superorgineel te gek idee?

Geloof me, ik ben je heel dankbaar!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whhahahaha...succes!
    Geen inspiratie helaas.

Ik haat verplichtingen.

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier ook iemand zonder inspiratie en die niet van verplichtingen houd.

Hier was vanavond zelfs de intertoys open, ivm sinterklaas. Halloooooooo, we zitten eind oktober.

4. Tennes

Tennes Niet meer actief

Nou ik ook!

En het is de bedoeling dat het leuk is, maar door alle stress en puinhoop vooraf vind ik het helemaaaal niet leuk meer :(

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik doe er niet aan :)
    Een vriendin is jarig op de 3e, me vriend de 4e, me schoonmoeder de 6e en een andere vriend de 7e...

Lijkt me genoeg.... :)

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik weet wel hoe je een leuke robot suprise kunt maken! mocht je dat leuk vinden dan kan ik het geheimpje wel verklappen ;)

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja bah die verplichtingen ook altijd! Het gaat ook helemaal niet spontaan meer.
    Bij ons moet er eind oktober altijd al lootjes worden getrokken voor KERST! Mijn geweldige schoonzus zit daar al heel vroeg over te zeuren.
    Opzich vind ik lootjes trekken niet zo erg maar mijn vriend....ooooooooh die HAAT dat! :evil:

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wij zijn ook niet van al die verplichtingen.

Voor sinterklaas trekken we lootjes op Jan's verjaardag (15 nov), maar goed onze hele familie bestaat ook maar uit 9 mensen (dat is zowel mijn als Jan's familie).
    Gedichtjes en suprises doen we niet aan, meestal zijn de meesten zo druk aan de klep dat ze niet eens in de gaten hebben dat iemand anders een gedicht heeft :) .

Groetjes Anita

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    pak je kado heel sober in en plak er een briefje op met de tekst : less is more......

Wij doen ook altijd aan surprise's en gedichten. Maar ben er dit jaar helemaal niet mee bezig! En nu heb ik juist degene getrokken met loodjes waar ik helemaal niks voor weet! Ga dus mijn manlief erg lief aankijken voor te ruilen met zijn loodje :D

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb echt een hekel aan de sinterklaastijd.
    Als kind had ik dat al.
    Geen idee waarom.
    5 december was dan wel leuk ivm pakjes avond maar alles daarbuiten heeft mij nooit wat gedaan.
    Hier lag in september in de winkels al pepernoten,marsepijn,sinterklaar inpakpapier enz...
    Werd er gewoon hopeloos van.
    En het is nog lang geen 5 december....
    Geef mij de kerst maar.
    Wat overigens ook al volop in de winkels te zien is.
    Was vorige week bij een tuin centrum en kwam om in de kerstballen,slingers en zelfs al kerstbomen!

11. Tennes

Tennes Niet meer actief

Wahahaha, goeie tip....less is more!

Ik maak meestal de surprises en gedichten voor zowel mijn lootje en die van mijn man.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb de sint kado's al in huis, ben ik daar iig vanaf.
    Ik háát verplichtingen, maar mijn schoonfamilie viert het maar al te graag.
    Ach,voor Nathan is het leuk. Die wordt tot op het bot verwend :D

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Moet je nu eens voor de gein de Intratuin binnenlopen....Je weet niet wat je ziet!
    Al moet ik bekennen dat ik daar vorige week ook al het één en ander voor kerst heb gekocht :p
    Kon het niet weerstaan haha erg he?!

14. Tennes

Tennes Niet meer actief

jaa, de kerstartikelen zijn er ook al weer. Ik ben een gigantische zeur denk ik. Ik heb nog veeel minder met kerst dan met sinterklaas. Blegh.

Hahaha, geef mij maar gewoon zon, 25 graden en vakantie :)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hou van de feestdagen. Wij trekken lootjes met mijn familie (ouders, broer, zussen,aanhang, kinderen) voor een klein bedrag (15 euro). Dan komen we gezellig bij elkaar met soep en een warm en koud buffetje (iedereen eemt wat mee) en tussen het eten en borrelen door maken we de cadeautjes open en lezen de gedichten. Echt heel gezellig. We doen gelukkig geen suprises daar hou ik dan weer niet van.

Bij schoonfamilie doen we het ongeveer hetzelfde alleen rennen die er wat sneller doorheen wat ik altijd jammer vind.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou je kunt het erg orgineel doen.

Spaar vanaf nu alle kleine muntjes op. 5 cent, 2 cent.

Maak een spaarvarken of een spaarpot van papier mache.

Doe ongeveer het bedrag wat je mag besteden aaan kleingeld er in en natuurlijk de chocolade munten.

En dan een gedicht over de kredietcrisis ofzo.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hier erg veel zin in de feestdagen! Kan mij niet vroeg genoeg in kerstsfeer zijn! Haha...zodra het 6 december is, staat bij mij de boom ook! I'm a sucker for X-mas!
    Met sinterklaas doen wij alleen wat voor onze dochter. Meer niet. Niets met volwassenen.

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    tell me more

19. ik heb er helemaal zin in :)

mijn zus is 3 dec jarig, 5 dec. sinterklaas, mijn vader 13 dec, mijn moeder 24 dec, mijn man 31 dec.
    ohja mijn opa en oma ook nog. en nog de kerst.
    hihi heerlijk :)

20. Niet meer actief

Onze nieuwe badkamer komt op de 5de, en mijn opa is dan jarig...echt waar hoor hahaha

Deel Deze Pagina