Ik zit er aan te denken om de computer in de woonkamer neer te zetten. Nu ben ik wel een beetje bang dat het rommelig lijkt of niet zal staan. Wie heeft er ook een computer in de woonkamer en wil de laten zien met een foto? Een soort show je computerhoek idee zeg maar 😊
Wij hebben dat. En een gewone computer, geen laptop. Ik wil alleen geen foto laten zien ivm bekendheid... Wij hebben dit gedaan ivm mijn studie. Dan kan ik beneden mijn huiswerk maken, anders zit ik steeds boven. Dat is ook niet leuk. En rommelig of niet... Ik heb het nodig, dus maakt het me niet uit. Nu moet ik wel zeggen, wij hebben in de keuken een hoekbankje en een tafel, daar eten wij altijd aan. En een grote (uittrekbare) tafel in de woonkamer waar we alleen met veel visite aan eten. Dus aan die grote tafel staat de computer. En als er veel visite is halen we dat ding even weg.
Hier staat de iMac aan een kopse kant van de eettafel. Schuift tegen de muur bij het eten en schuif ik iets dwars voor gebruik.
Ik kan even geen foto maken. Maar je kan het zo rommelig maken als dat je zelf wilt. Je kunt bijvoorbeeld ook dichte kastjes gebruiken om de computer te plaatsten. Het hele grote voordeel van een computer in de woonkamer is dat je hem aan de radio en tv kunt koppelen Mocht je geen pc hoek willen uiteindelijk en worden er geen lastige dingen (zoals snelle games) op de pc gedaan kun je ook kiezen om puur en alleen een computer te plaatsen. En die aan de tv en radio te zetten. Met een draadloze muis en afstandsbediening kan je er dan vanuit de zithoek mee werken. P.s. zo zou ik de hoek willen hebben HEMNES Secretaire met opbouwdeel - witgebeitst - IKEA
Ik heb even vlug een foto gemaakt vanaf de bank, wil zo wel even opstaan om een duidelijkere te maken 😂 Wij hebben onze IMac in een kast tegen de eettafel aanstaan. Makkelijk te gebruiken... en toch mooi in een kast. Boven de cimputer zit nog een deel met verlichting erin, staat nu een ornament in..
Hier al 15 jaar de pc in de woonkamer. Je ziet alleen het beeldscherm. Het toetsenbord en muis zijn draadloos en liggen in een soort kast ernaast. Ik zit ook gewoon op de bank. Ik laat zo een foto zien.
Ik zit gewoon met de laptop op de eettafel. Marnat idem. Als er visite komt dan klappen we ze dicht en ruimen ze op.
Wij hebben juist omdat we de computer in de huiskamer wilde hebben gekozen voor een IMac, mooi apparaat, zonder grote kast of veel snoeren. Hij staat in de hoek van een kamer op een antiek bureautje. Als we er aan werken schuiven we een eetkamerstoel er bij:
Wij hebben een studiehoek in de woonkamer: bureau met iMac en toetsenbord/touchpad en genoeg werkruimte er omheen, en daarnaast de boekenkast met de meeste boeken inclusief studieboeken, spelletjes, de administratie (in tijdschriftenbakken) en een aantal dozen met foto's, kantoorartikelen etc. Ik houd van een grote boekenkast in de woonkamer 😊
Hier staat de laptop op de eettafel maar dat is omdat we er verder geen ruimte voor hebben. Zodra we zijn verhuisd verkast die naar een andere kamer, vind het zo een rot gezicht
Mocht een derde kindje ons gegund zijn, moet de pc ook in de woonkamer (of keuken). Alleen dan ook mijn cameo met bijbehorende meuk, printer, fotoprinter en alle andere zooi in mijn hobby/werkhok.. Ik lees dus ff mee
Wij hebben allebei een laptop en die zetten we op tafel als we het nodig hebben.. Ik wil nog wel een nette plek voor de printer. Hij moet netjes uit het zicht staan, maar wel aangesloten.
Hier een kast daarin man's computer. Klein bureau met kinder computer en Comp naast tv kast--> tv is beeldscherm , los toetsenbord. Alleen de kast van mijn man is rommelig ,maar deurtjes dicht - weg rommel. Zie foto. Van de binnenkant ga ik geen foto maken , haha .. Denk beeldscherm allemaal Comp onderdelen, papieren, losse dvd 's , etc etc. En de kast moet geschilderd maar ik ben er nog niet over uit welke kleur hij word. Groen, roze of opnieuw in de matte lak. O en mijn laptop zwerft door de kamer .
Onze eetkamer is nu kantoor. Dus daar staat een groot bureau met pc en bijbehorende zaken. Het stond eerst in de kleine kamer. Omdat ik het liever niet in de kamer heb. Maar daar "moet" de baby dus moest hij weg. Het stoort me nu helemaal niet. Terwijl ik dat wel had gedacht. Vind het juist wel handiger en gezelliger.