Wij hebben ook allebei een eigen pc. Hebben in een hoek van de woonkamer 1 bureau waar ze op staan.. Foto doe ik ook liever niet ivm herkenbaarheid.. Hier is het bureau wel altijd een rommeltje Omdat we daar allerlei prullaria opleggen en post enzo
Hier bewust geen computer of computer/kantoorhoek in de woonkamer...vind ik snel veel te overheersend en rommelig. Wel gebruiken we een laptop die na gebruik op geborgen wordt. Al zal het er vast aan liggen hoe groot je woont.
Ik heb de pc in een kast staat, as we hem niet gebruiken dan gaat de kast dicht. Vind het er anders erg rommelig uitzien
Zo rommelig, mijn ouders hadden vroeger een bureau met computer in de woonkamer.....vindt het niet gezellig lijkt meer of je op kantoor zit. Wij hebben een laptop die in de kast ligt.
Pc staat in de woonkamer, op dit moment is het niet anders. Maar als wij groter wonen dan gaat hij naar boven. Want ik irriteer me er wel aan 😊
Zo hadden wij het voorheen ook, maar met beperkte ruimte en een studie was de enige optie een iMac in de woonkamer. Dan kan ik vrijwel ieder moment iets doen, de kinderen kunnen overdag iets opzoeken/doen voor school terwijl ik het zie e.d., af en toe een 'mam hoe zit dat' vlak na het eten even Google'n met een filmpje e.d. Van erg rommelig, naar ik kan er best mee leven hier op het moment
Hier staat de pc op de keukentafel. Als hij niet gebruikt word staat ie op de stoel met de muis en toetsenbord erop. Zodat je hem nauwelijks ziet
Het is maar zo rommelig als je het maakt. Mijn man heeft een gewoon bureua dus geen kast of lades. Alles wat naar zijn pc kast gaat van draden zit achter het houten schot aan de achterkant van zijn bureau. Stekkerdoos hebben we aan de muur opgehangen dus alle draadoverschot zit ook achter dat houten schot. Ik heb wel een kastje en lades aan mijn bureau, toren staat in het kastje dus alle draden daarheen zitten verborgen. Mijn stekkerdoos ligt wel op de grond maar minimum van draad dat je te zien krijgt. Overschot zit achter het kastje. Bureau's zelf zijn 'minimum'. Voor mij is dat scherm, muis+muismat, toetsenbord en printer. Hoofdtelefoon ligt op een schapje van het bureau en plug ik enkel in wanneer echt nodig. Andere extra's die niet zo vaak gebruikt worden liggen in 1 van de lades net zoals notitieblok, enveloppen, pennen etc. Mijn man heeft 2 schermen (fanatieke gamer), toetsenbord, muis+muismat en hoofdtelefoon en speakers. Zijn bureau is wel breder dus alles heeft een eigen plaatsje zonder rommelig te zijn. Of het moet zijn dat hij zijn koffiebeker en glas en bordje laat staan maar dat is totaal iets anders dan. Ik heb zoiets als deze https://www.amazon.co.uk/Genuine-Piranha-Computer-Cupboard-PC2b/dp/B008F7Z1J0/ref=sr_1_61?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1477777668&sr=1-61&keywords=computer+desk Mijn man zoiets https://www.amazon.co.uk/Beech-Computer-Workstation-Office-Study/dp/B00QQMFODE/ref=sr_1_91?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1477777747&sr=1-91&keywords=computer+desk
Wij hebben een hele kleine woonkamer, maar toch gekozen voor de computer beneden. Ik heb een bureau gekocht dezelfde style als de meubels. Zolang je het bureau gewoon netjes houd, vind ik het niet rommelig. Spulletjes kan je in de lades doen. Ik ben blij met de leuze, mijn vriend doet veel achter de pc. Dan ga ik gewoon lekker tv kijken en zijn we toch samen.
Zo hebben wij het nu ook, het is toch een 6-persoontafel en een plat scherm dus het maakt qua ruimte niet uit. Voorheen hadden we een bureau in de hoek van de kamer maar ik vond dat toch best opvallend en niet mooi, dit is een betere oplossing. Als deze weggaat nemen we een laptop oid en dan kan ie gewoon in de kast, nog beter, maar voor nu is dit prima.
Wij hebben de pc naast het tv meubel staan en de computer zit aangesloten op de tv, dus geen extra scherm nodig. Vind het ideaal zo!
Sinds bij ons de laptops niet meer standaard olin de kamer staan, zitten wij er minder vaak achter en doen we meer samen. Dat is wel eens anders geweest.