computer kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door moes, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    waar kopen jullie je computer als je een nieuwe moet?

wij willen wel in een winkel kopen, dus niet online!

en wat voor merk heb je en wat kostte die?

2. Misha

Misha Actief lid

26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    wij hebben 2 weken terug bij de media markt een ho pc gekocht met windows 7 hij koste met 21 inch beeldscherm erbij 610 euro en er zit veel geheugen op volgens m'n vriend een hp pavilion is het meer weet ik neit zal het wel even vragen maar hij werkt erg prettig en (tot nu toe) geen problemen mee gehad.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb er niet veel verstand van als ik een nieuwe ga kopen dan neem ik wel iemand mee die er verstand van hebben. In de winkel zeggen ze vaak dat het een goeie is en dan blijkt het omgekeerde. Je kunt bij bol.com wel kijken naar wat voor soort je nodig hebt er staan aparte categorieën voor b.v kantoor gebruik, veelvoudig gebuiken van internet dowloads en games spelen. Dan kun je daar eens kijken wat een pc voor dingen nodig heeft en daar na te gaan kijken in de winkel dat je ongeveer iets weet wat de pc nodig heeft voor jou veel of weinig gebruik.

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    up.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb mijn computer bij de dixons gekocht, heb zelf een imac. Deze kon ik helemaal naar mijn wensen aanpassen en kostte dus ook wel wat.
    Mijn vriend heeft een compaq bij de bcc gekocht voor 550 euro geloof ik (overigens zonder beeldscherm)

6. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik heb altijd Apple gebruikt en heb sinds anderhalf jaar een 24 inch Imac. 1600 euries voor betaald. Ook heb ik mijn oude Powermac nog met beeldscherm. En nu zit ik alweer naar die 27 inch Imac te loeren...ik ben verliefd :)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Whaha herkenbaar :p:p

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

wij kopen gewoon onderdelen en zetten hem dan zelf in elkaar of laten hem in elkaar zetten.
    dan kun je hem vaak wat sneller maken of e.d dan als je gewoon compleet iets koopt.

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier wordt hij ook zelf in elkaar gezet door me vriend.
    Hij zoekt van alles het beste uit wat ie wil hebben en dan puzzelt ie hem in elkaar.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij hebben onze oude pc bij mycom in elkaar laten zetten
    je geeft daar je eisen door en dan geven ze aan wat de opties zijn

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier precies zo, zo kun je supernselle pc's met veel geheugen hebben voor een stuk minder geld :D

Alleen mijn laptop komt standaard uit de winkel :D

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Als je echt goed advies wil over computers en wat het beste aan te schaffen, ga dan naar een winkel zoals deze:
    www.informatique.nlWij kopen meestal een losse kast en losse onderdelen en dan zet m'n man zelf een computer in elkaar.

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben een Imac en een MacBook - dus alleen Mac. Ik ben supertevreden. Ze zijn wel redelijk aan de prijs, maar dan heb je wel wat. Trouwens, als je zelf student bent of docent krijg je onderwijskorting, ook bij de Apple Store zelf. Zie Welkom bij de Apple Store - Apple Store (Nederland)

Deel Deze Pagina