verplaatsing onderwerp vreemd

Discussie in 'Over deze site' gestart door Juud, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

Mijn onderwerp over machtsstrijd is verplaatst naar het subforum Voeding. Oké, er staat het woord avondeten in de titel, maar dat is een onderdeel van de machtsstrijd. Ik had hem extra bij baby en dreumes gezet, omdat het een algemene opvoedingsvraag was.

Vind het een beetje jammer dat het bericht niet voldoende gelezen wordt en zonder bericht wordt verplaatst. Ik heb ontzettend moeten zoeken.

Groeten Juud

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Als je op home drukt en dan op bekijk je berichten komen al de berichten waarop jij gereageert hebt in je scherm.

Meestal word er wel even een berichtje achter gelaten door diegene die hem verplaatst heeft.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan heeft de moderator misschien niet het hele bericht gelezen (de titel hoort genoeg te zeggen namelijk ;)) en hem na een melding verplaatst.
    Ik zet hem voor je terug, met een kleine aanpassing in de titel.
    Elmo

Edit: begrijpelijk dat hij is verplaatst...ik vind je verhaal ook echt over eten gaan. Maar hij staat bij Baby&Dreumes (voor deze keer ;))

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je!

Maar aanvankelijk ging het veel over eten, omdat daat de strijd het hevigst was. Nu gaat het al over strijd in algemeen, toch?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt hem inmiddels weer gevonden, doe ik deze dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina