Wie heeft de gouden tip? Ik probeer delta-homes te verwijderen van mijn Google Chrome.. Heb alle mogelijkheden van het internet al geprobeerd, maar het blijft hardnekkig in mijn browser staan...
Heb je er al een mallware verwijderingsprogramma overheen gegooid? Die scannen ook naar resten van verwijzingen naar delta-homes.
kijk ook eens tussen je add ons.. daar blijft ook vaak zooi staan die je probeert te verwijderen.. had er zelf ook iets op staan wat maar niet weg wilde.. malware programma's konden het niet vinden/verwijderen.. daarna toch maar eens bij add ons gaan kijken en daar stond het dus nog wel tussen vandaar dat het niet weg ging.. heb ze daar verwijderd en sindsdien geen last meer van gehad
Absoluut geen systeem herstel doen of Windows opnieuw proberen te installeren. Liep bij ons helemaal in de soep toen. Adware scanner en spyware scanners laten zoeken. En meerdere keren, alles wat niet bekend is uit je software gooien. Dus even door je c schijf lopen, staat vaak verborgen ergens. Google bied vaak namen waaronder het verborgen staat. Succes, tis een harde...
Ff bij uitvoeren regedit intypen. Dan zoeken in de chrome map en daat dan dat programma uit je registrr deleten. Irritant Ijn die dingen he... vorige keer had ik een homepage hijack, ook zo opgelost...
add ons staan in je menu met plug ins enzo... geloof dat het een soort programmatjes zijn die je gebruikt tijdens het internetten..