hahahah als ik morgen mijn computer opnieuw opstart en ik krijg niet die pop uppies dan zijn jullie perfecto !!
helaas ze waren er weer ... ik weet het nu echt niet meer binnenkort maar even naar de computer dokter..
Dan staat er hoogstwaarschijnlijk een opstartsleutel in het register of ergens een bestandje verkeerd of in de hostsfile. Maar dat is zelf moeilijk te doen.. Want als je iets verkloot ben je de lul
Lijkt er op dat je het een en ander in je registry hebt staan. Heb je hijackthis al eens laten draaien? Die scant je pc en maakt er een logfile van. HiJackThis | Free software downloads at SourceForge.net En als je dan naar HijackThis.nl • Forumoverzicht gaat kun je daar even je logfile onder de kenners plaatsen. Vaak komt daar toch echt wel het een en ander naar boven. Andere optie is een lekkere format eroverheen. Dan is je pc schoon. Maar goed, dat is meer het drastische van mijn lief. Ik probeer altijd alles eerst te redden . Ik doe zelf regelmatig even een hijackje eroverheen.