hallo, ik ben een beginnend naaistertje en zou graag eens één en ander willen proberen... waar zou ik online het goedkoopst aan stof geraken?? bedankt!
Als je persé online wilt kopen, dan zou ik het niet weten, maar ik denk dat je op de markt altijd het beste uitkomt. Dan kun je de stof ook voelen (is het elastisch, stug, zwaar etc.). EDIT: Ben je 45 weken zwanger?!?!
hahahaha! Volgens mij is Welkom | Onlinestoffen.nl - Uw online winkel voor stoffen en coupons wel een goede site.
Markt soms heel goed idd. Zelf haal ik veel stof van E-bay bijvoorbeeld. Daar heb je ook veel keus op. Of textielstad is een hele goede. Daar heb ik ook altijd veel vandaan gehaald. Hebben stoffen van goedkoop tot ontzettend duur. Geweldige winkel vind ik het. Veel plezier!
Ik heb nog redelijk wat stof liggen van pip! Was een dekbedovertrek maar daar zijn wat dingen voor baby kamer van gemaakt. Mag je wel over nemen. Het ligt hier maar te liggen.
Stoffenstunter, stoffenkraam, stoffenwinkeltje en hierboven is ook al veel genoemd. Als beginner zou ik zeker eerst ook gewoon op de markt kopen of in een winkel, dan kan je voelen waarmee je werkt, of stoffen samen zullen gaan en je kan er om advies vragen...bij online winkels mis je dat toch. Bij echte winkels hebben ze ook vaak coupons voor een leuke prijs of een rek afgeprijsde stofjes.