Wij krijgen hier binnenkort de Jumbo. Wie doet daar boodschappen?? Is het goedkoop? Hebben ze gewoon alle dingen die ze bij de c1000 ook hebben? Vlees, vleeswaren, groente en fruit is dat goed daar?? Wat moet je er absoluut niet kopen?
Wij doen altijd boodschappen bij de Jumbo. We hebben hier een mega-Jumbo in de buurt en een normale. Ik vind de mega het fijnst, die hebben echt alles. De normale is gewoon een supermarkt als ieder ander. Vlees en vleeswaren eet ik niet, heb dus geen idee of dat goed is, groente en fruit is gewoon normaal. Ik kan geen dingen noemen die je er absoluut niet moet kopen. De Jumbo is niet extreem duur, maar ook niet super goedkoop oid, maar het fijne er aan is dat er nooit echt lange rijen bij de kassa staan in tegenstelling tot de andere supermarkten hier.
Ligt eraan hoe groot de jumbo is, wij hebben ook een mega jumbo in de buurt en die hebben echt alles. Volgens mij schelen C1000 en Jumbo niet zo veel in prijs. Vlees, vleeswaren, groente en fruit, nooit problemen mee gehad en inderdaad t'gaat allemaal vlot bij de kassa's.
Ik doe ook mijn boodschappen bij de Jumbo, erg fijne winkel hebben veel (hoewel ze al sinds de invoering van Pickwick Dutch Blend deze niet hebben bij ons ... grrrr) en ik vind ze vaak verser dan Nettorama of C1000 (rosbief, broodjes e.d.), maar dat is misschien persoonlijk. Ik vind ze goed geprijsd ...
Nu doe ik mijn boodschappen altijd bij de Jumbo, omdat deze om 200 m afstand van mijn huis is. Ik haal er eigenlijk alles behalve het vlees, omdat me dat te vaak tegengevallen is. Voor vlees ga ik meestal naar de slager. We gaan over 2 weken verhuizen en dan heb ik de Albert Heijn in de buurt. Waarschijnlijk zal ik dan niet meer bij de Jumbo komen. Dus echt voor de supermarkt zelf, ga ik er niet heen. Of het een goedkope of een dure supermarkt is, dat weet ik eigenlijk niet. Ik let nooit op de bedragen.
Wij doen altijd boodschappen bij de Jumbo en wij zijn er erg over te spreken. Het heeft een lekker groot assortiment en de indeling van de winkel vind ik ook erg fijn. Vlees/ vleeswaren en groenten en fruit vind ik prima daar. En ook het eigen merk O'Lacy vind ik goed. Daar hebben ze erg goede producten van. Maar veel dingen zullen ook wel persoonlijk zijn.
Ik ben ook goed over te spreken! Hebben van 1 product wel een hele rij van het dure merk tot eigen merk! Wat ik bij onze c1000 erg mis! Er is bijna nooit wat.. Dus voor mij zeker: Hallo Jumbo, dag ouwe supermarkt
Ook ik doe wel eens boodschappen bij de JUmbo. Maar toch kom ik er steeds vaker achter dat ik dingen mis. Ik kan zo eventjes geen voorbeeld nemen. Het is als je niet de dure producten pakt opzich wel goedkoop... Vlees ben ik niet zo weg van, brood ook niet.
En dat kun je dan volgens mij bij de Jumbo aangeven en dan zorgen zij ervoor dat het toch word opgenomen in het assortiment.
Wij hebben ook sinds kort een jumbo. Ben er een paar keer geweest. Maar ik vind het eerlijk gezegt niet zoveel bijzonders. Ik vind het vies dat de pistoletjes en croisantjes allemaal in open bakken liggen en niet afgesloten. Verder mis ik een wekelijkse folder met goede aanbiedingen.
Wij doen de grote boodschappen ook bij de Jumbo, en ik vind het een erg fijne winkel. Vooral op de A-merk producten scheelt het wel met de SuperdeBoer die we hier in de wijk hebben.. Voorbeel, die Mega vissticks van Iglo, kosten bij de super de boer 3,69 bij de Jumbo kosten ze 2,00. Dat vind ik een fors verschil. Sommige producten scheelt het maar een paar dubbeltjes, maar toch het scheel.. Het personeel is hier altijd erg vriendelijk, en eigenlijk altijd is alles op voorraad. Gebeurt hier maar heel zelden dat iets er niet meer is.. Het enige wat ik mis bij onze Jumbo is Carpaccio.. We kunnen het niet vinden...
wij hebben er 2 in de buurt, ik vind ze nou niet echt geweldig. Het is niet echt goedkoop, het assortiment is wel oke maar ook ik mis wel eens dingetjes, en ik krijg gewoon de kriebels van dat zwart-gele allemaal . De wachtrijen vallen wel mee bij de kassa en de medewerkers zijn vriendelijk. O ja, de doorzichtige plastic tasjes gaan altijd kapot bij mij :x. Maar ik heb dan ook geen éen super die ik helemaal geweldig vind, ik ga altijd bij 3 verschillende.
Moeten jullie het nou over carpaccio hebben (zwanger).... boehoe Maar inderdaad, dat ligt bij het vlees. En de carpaccio is daar wel weer lekker. Als ik je mag adviseren, haal dan de mosterd dille dressing van Hela erbij. De dressing is altijd te weinig.
Hier ook een Jumbo in de buurt en een prima winkel. Ga er meestal heen als ik veel moet hebben, bij onze jumbo hebben ze nl een eigen parkeerplaats en altijd wel een plekje. Het enige wat ik er niet meer koop ik brood want dat vind ik daar zo droog. Verder is alles wel prima daar ook van eigen merk. Groente fruit en vlees vind ik er ook bijna altijd prima.
Ik doe al mijn wekelijkse boodschappen bij de Jumbo. Ben zeer te spreken, ze hebben eigenlijk alles op voorraad. Wat bij onze C-1000 niet zo was, die hadden vaak hele gangbare dingen niet op voorraad, moesten we altijd nog naar de AH. Qua prijs vind ik ze goedkoper dan de C-1000. Wij doen gemiddeld voor zo'n 50 euro boodschappen, voor een hele week voor 2,5 persoon (zoonlief eet natuurlijk niet zoveel als wij ) Alleen de luiers halen we bij de C-1000, die bevallen zo goed en schelen qua prijs niet zoveel...
Wij doen ook boodschappen in de grote Jumbo en we zijn er hartstikke tevreden mee. Ze hebben altijd alles op voorraad. Fruit is lekker, van vlees kopen we alleen stooflappen en overige vlees kopen we bij de slager. Dus kan helaas niet zeggen hoe het vlees daar is. Qua prijs kan ik ook weinig over zeggen want ik heb het eerlijk gezegd nooit vergeleken met andere supermarkten. We gaan er namelijk heen omdat ze alles hebben wat we nodig hebben en ze genoeg parkeerruimte hebben.
Waar doe jij dan je boodschappen als je de Jumbo veel te duur vind?? Ik wil namelijk geld gaan besparen vandaar mijn vraag
Ik doe al mijn boodschappen bij de jumbo, superwinkel. Ga niet omdat hij iets goedkoper is maar het is de enige supermarkt in de buurt hier. Ze hebben alles, het is overzichtelijk en vriendelijk personeel. Geen lange rijen voor de kassa, kun je iets niet vinden, loopt een medewerker helemaal met je mee totdat het gevonden is, echt fijn. Groenten en fruit is er prima, brood en vlees koop ik alleen bij bakker en slager maar dat heb ik altijd al gedaan.