Computernerds gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jul 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn zoon is een beetje te hardhandig geweest als het gaat om het kabeltje van de laptop.
    Resultaat? De laderpoort is kaduuk en doet het alleen als er iets onder word gezet om de het ladertje te ondersteunen.

Hij moet dus weg voor reparatie.
    Maar weet iemand wat dat zou moeten gaan kosten? Ik kan het namelijk ook nergens vinden.

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Bij onze macbook air kostte het 70 euro. Het zal liggen aan je laptop. Je kunt altijd even een offerte opvragen bij de computershop.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ligt aan de laptop en het type. Er moet waarschijnlijk een nieuw contactje worden besteld, vervolgens zul je de computernerd in kwestie moeten betalen voor het aantal uur dat hij eraan besteed. Laptops zijn iets lastiger te repareren dan desktops...

Ik zou zeggen tussen de 80 en de 120 euro. Ruime gok dus, maar dat komt omdat het type laptop wel erg alles bepalend is. Het ene merk heeft een goede ondersteuning qua onderdelen/contactjes en het andere merk gaat onwijs moeilijk doen en 'is niet verkrijgbaar' spelen.

4. Partyrocker

Ja ik heb een HP Pavilion G serie. Niet echt een 'zeldzame' laptop dus.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Vaak valt het onder de garantie, het is namelijk een slijtageonderdeel. Als het binnen de garantietermijn valt zou ik het zeker op die manier proberen. Uiteraard zonder erbij te vermelden dat je zoontje hardhandig is geweest.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Laptop opsturen voor reparatie, ben je hem een flink aantal weken kwijt en dan kost het DENK IK ergens rond de 85 euro. Het vermoeden is gebaseerd op ervaring in die branche enkele jaren geleden - maar ik ben er dus al twee jaar uit, dus het kan anders zijn. Bellen en informeren maar ;)

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Als het niet onder garantie valt kun je misschien wachten tot de scholen weer beginnen.
    Hier op de MBO kunnen je voor heel weinig je laptop of pc laten repareren. Voor de leerlingen een leerproject en voor jou een goedkope reparatie.

8. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

whahahhaha :p

10. Partyrocker

Hahahaha en bedankt! Kan ik toch een beetje lachen nu :D.

11. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Graag gedaan hoor! Je mag me PB'en voor zijn telefoonnummer... :D;)

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Misschien de verzekering bellen?

13. Partyrocker

Heb ik zojuist gedaan.
    Als het goed is kan het gewoon via de aansprakelijkheidsverzekering geregeld worden. Aangezien het mijn zoon is geweest die mijn laptop gesloopt heeft :D.

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

Oh serieus dat zou handig zijn

15. Partyrocker

Ja inboedel/WA... Een van de twee in ieder geval.
    Dat was met mijn mobieltje in ieder geval wel het geval.

Share This Page