Hoi allemaal, Een avond om niet te willen missen! Op zaterdagavond, 7 maart, treedt het koor Get Together Choir & Band op in de Vrije Evangelische Gemeente in Hilversum. Het koor zal niet alleen optreden, ook artiesten als Joany Muskiet (zang), Jan Willem van Delft (toetsen), Ruben Drenthe (toetsen), Thieme Schipper (saxofoon), Dwight Muskita (percussie), Adir Kochavi (trompet) en het Gospelchoir of Jesus zullen meewerken! Het koor staat onder de enthousiaste leiding van dirigent Leonien Morales-Koster. Met het kunnen beluisteren van de gospels van Get Together, Joany Muskiet en de mannen van Gospelchoir of Jesus, zal er tijdens deze geweldige avond aan variatie geen gebrek zijn! Het koor vindt het geweldig om samen met alle artiesten de naam van God groot te maken! God staat centraal in deze avond, het koor hoopt dat de luisteraars dat ook mogen ervaren! Het feestelijke concert is een presentatie van de eerste DVD Hearts of Praise dat het koor heeft mogen maken. Een aantal nummers die tijdens deze avond ten gehore gebracht worden, zijn hierop terug te vinden. Tijdens deze avond is er ook gelegenheid om de DVD te kopen. Meer informatie: Iedereen is van harte welkom bij het concert van Get Together Choir & Band and Friends in de Vrije Evangelische Gemeente, Taludweg 35a, in Hilversum. De toegang is gratis. Er zal tijdens de avond een collecte plaatsvinden. De zaal is open vanaf 19.30 uur en het concert start om 20.00 uur. www.gettogetherchoirandband.org Ik hoop jullie dan te zien!
jammer! wie weet komen we wel eens in de buurt. Voor onze agenda kun je de website in de gaten houden. www.gettoghetherchoirandband.org
Voor mij heeeeel erg dichtbij maar het is niet iets voor mij, voor degenen die wel gaan, veel plezier!