Hallo dames, ben op zoek naar wat kledingadvies. Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft over 2 weken Steps jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Omdat het alle kanten op kan met het weer wil ik er graag nog iets op, maar ik weet niet zo goed wat. Wie kan mij advies geven, m.n. ook wat betreft de kleur.
hebben ze er bij steps niet een bolero/kort jasje in dezelfde kleur als het geborduurde bij? Staat me zo bij dat ie die daar had gezien. Ik vind zwart denk ik ook te donker
Ik zou ook inderdaad een kort jasje of bolero erbij zoeken in de zelfde kleur als het geborduurde op het jurkje met zelfde kleur pumps!
Dat idee had ik inderdaad ook, maar kan niets vinden in die kleur. Bij steps hebben ze het jurkje ook niet meer, het is een zomerjurkje.
een antracietkleurig vestje of bollero? (om heel eerlijk te zijn zou ik gewoon een jas meenemen als oplossing, haha)
Ik zou er juist nude kleurige pumps bij doen en een bolero in de tint van het borduursel. Een mooi satijnen blazertje in bolero model is ook leuk en staat feestelijk.
Ik zou denk ik toch in het mintgroen/olijf tinten blijven. Maar nude-pump kunnen overal bij. Misschien een mooie groene stola. Vind ik ook altijd chic staan. Mooie jurk hoor!