De oude Final Fantasy reeksen. Oja en Mario Kart! En inderdaad: Sims, Rollercoaster tycoon, zoo tycoon, theme hospital....Ik mis ze!
Bomberman, Mario, Monopoly Tycoon, Risk, Need for Speed, A2 Racer... En m'n favorieten: Age of Empires, Knights & Merchants, Settle en de Sims. De vechtspelletjes en Age of Empires deed mijn broer altijd. De halve familie zat er dan om heen om te kijken, want hij kon het zó goed En als ik zelf speelde, koos ik altijd voor het volk van Babylon, want daar zat het woord baby in Sims speel ik nog steeds, is m'n stiekeme verslaving haha. Nog steeds de Sims 3, maar het kriebelt steeds meer om de Sims 4 te gaan kopen. Maar nu mag het nog niet, want ik heb de afgelopen tijd gigantisch geïnvesteerd in mijn stad
Oehhhhh....!!! Mijn favorieten, die ik sinds toen af en aan nog heb gespeeld, afhankelijk van welk apparaat ik op dat moment had: Commander Keen (alle seizoenen), Robocod, Supaplex, Loderunner, Discworld, Heroes of Might and Magic, Hexen, Heretic, Doom, Wolfenstein, Diablo 2 (oh de LAN-parties, geweldig).
Ja! LAN-parties! Iedereen zijn mega computer versjouwen naar 1 huis en dan de hele nacht doorhalen, haha
Gemeen!!! Door dit topic ging ik weer op zoek naar “the longest journey”, beste adventure ooit, zie ik een link naar de appstore, is hij niet beschikbaar in Nederland
Ik vond altijd de Disney spelletjes leuk zoals donald duck en Mickey mouse in een of ander spookhuis. Ook aladin heb ik veel gespeeld en de smurfen zijn van die leuke avontuur spellen. Ken alleen de namen niet meer Spyro vond ik ook inderdaad helemaal geweldig.
Die oude wilde niet draaien op windows 7, miscchien trouwens wel weer op windows 8 en hoger, maar ik ben de mijne kwijt. Volgens mij is hij ook voor de pc wel opnieuw uitgebracht, maar leek me wel leuk om het op de ipad te spelen.
Sims, supaplex, keen, pacman, lemmings, heerlijk ❤️Sims was favoriet, en later ook tomb raider en gta op de PlayStation
Commander Keen ja. Uuuuren gespeeld. En spelletjes op een floppie dat je precies elke 5 seconden op een knop moest drukken, en een van waterbeheer met planten besproeien enzo.... mooie herinneringen .
Zoo tycoon, rollercoaster tycoon en de soms. En dank zij dit topic heb ik rollercoaster classic op de tablet aangeschaft
Sinds een jaar niet veel tijd meer voor maar heb een lekker oude versie van Civilization op mijn computer, dat blijft mijn favoriet. En Gazillionaire heb ik een paar jaar terug ook nog gespeeld, fantastisch spel!
Jaaaa loderunner. Zo heette het spel dat wij vroeger zandmannetjes noemde. Ik wilde het mijn kinderen laatst laten zien maar hoe ik ook googlde ik vond het niet. Nu las ik jou post en bij lode runner ging meteen een lampje branden. Gegoogled en ja hoor. Er staan filmpjes op youtube. Ga het straks meteen aan ze laten zien.
Ik zat maar te denken hoe heette het nou! Maar het was Heroes of Might and Magic wat ik veel heb gespeeld. Verder Theme Hospital, Warcraft en het allermeest World of Warcraft. I know: nerd! Ik heb drie jongere broers die altijd vochten om de computer en ik wilde wel eens weten waarom... uiteindelijk heb ik er de meeste uurtjes van ons vieren in zitten .
Dankzij @iMoeder zit ik sinds gisteren weer Supaplex te spelen. Geweldig gewoon!!! En speel de oude Mario op de Nintendo mini. Ook heel leuk. En de nieuwe gewoon op de Wii haha.