Computerspellen van vroeger die je nog/weer speelt.

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 2 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik speelde ook heel vaak Croc (vooral het tweede deel). Dat heb ik ook weer geprobeerd maar dat lukt me echt niet meer, ik kan niet met tank controls omgaan. :(

En wat ik ook heel vaak speelde was het amazonespoor. Dan zat je op een bootje en kon je aanmeren en dieren en planten fotograferen, en handelen. Sommige dingen/dieren waren heel speciaal en die waren dan voor de koning. Je moest ook vissen voor eten en uitkijken dat je niet ziek werd en dat de boot niet omsloeg enzo. Ik ging echt altijd dood dus het einde heb ik nooit gezien, op Youtube ook niks te vinden, ZO frustrerend. :mad:

2. Manque

Manque Niet meer actief

Eens in de zoveel tijd wil ik weer Commander Keen en Jazz Jackrabbit spelen :p

3. fafa

fafa Niet meer actief

Owwww, mag ik je pb-en? Ik wilde een paar maanden geleden ook een commodore 64 emulator op mn computer zetten, maar ik kreeg het niet aan de praat. Misschien kun jij mij de jouwe sturen?

4. Manque

Manque Niet meer actief

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh supaplex was inderdaad érg leuk.. afgelopen jaar heb ik in het spelcomputermuseum in Zwolle de kinderen laten kennis maken met Duck Hunt :) . Vooral mijn jongste vond dat fantastisch!
    Zelf vind ik Mario Kart op de game cube helemaal verslavend... En tja, op NES die in Zwolle stond ook meerdere spelletjes gedaan. Ook Ducktales weer.. de geheime gangetjes etc. erg leuk. Mijn schoonzus ging juist voor rollercoaster tycoon hihi.. en oma voor pinball.... echt een aanrader trouwens.

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ohh ja Commander Keen! Die was ook zo leuk :D

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik herinner me nog dat je bij kruidvat diskettes kon kopen, zoeff of zoiets. Aquanoid, tetris, commander keen en wolfenstein waren daar mijn favorieten van. Later op cd rom puzzels, vooral 3d en een spelletje marbles.
    Dan age of empires, pharaoh en rct. Ook the longest journey, vampire the masquerade. Nog een paar waar ik even niet opkom. Dan diablo en diablo 2, de warcraft spellen en sc1. Online was het legend of mir, dark ages of camelot en world of warcraft. Dan heeft mythic warhammer 40000 uitebracht als mmo, heb ik ook gespeeld. En everquest en everquest2 en nog heel wat meer.

Tegenwoordig is het vooral ff14 en world of warcraft. Maar heb wel nog steeds vampire the masquerade en enkele andere ourdere spellen staan.

8. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Oh ja, Duke Nukem 1 2 en 3d en Crystal Caves ook!

En Leisure Suite Larry! Totaal ongeschikt voor mijn leeftijd toen, maar ach.

Deel Deze Pagina