Ik kreeg net een uitnodiging van Consumer scan om mee te doen met het scannen van mijn boodschappen. Dit moet elke keer als ik boodschappen heb gedaan. Ik zou van hun een scan apparaat krijgen die zij komen installeren. Verder werken ze met een soort bonus punten systeem. Daarmee kun je cadeautjes uitzoeken. Als je mee doet aan extra onderzoeken krijg je ook punten. Wie doet dit ook? Is het wat te doen elke keer je boodschappen scannen? En is het beloning systeem wat goed? Wat voor dingen kun je uitzoeken?
Mijn opa en oma doen dit al meer dan een jaar volgens mij met alle boodschappen die je kan opeten (weet dit niet zeker) Je kan leuke kado's uitzoeken mijn ma en tante hebben net afgelopen zaterdag een koffer uitgekozen en een pakketje met verzorgingsproducten.
ik heb mij ook een tijd geleden ingeschreven en volgende week komen ze de scan afleveren! Ben wel benieuwd als het niks is zien we dat snel genoeg toch
Hoe zijn jullie daar aan gekomen? En wordt het gebruikt om je aanbiedingen te doen, of is het voor onderzoek? Ik ben wel benieuwd!
Ze willen kijken naar het koopgedrag van nederlanders. Als er bv de koffie op de reclame is of het dan ook meer gekocht wordt. Ik geloof dat je alle boodschappen moet scannen thuis en dat word dan naar hun verzonden. Zo kunnen zij zien wat het koopgedrag is van de mensen. Ik vraag me af of het niet heel veel tijd in beslag neemt.
Ik weet niet, als je er een gewoonte van maakt niet denk ik! Ik pak bijvoorbeeld altijd op mijn aanrecht de boodschappen uit. Als je dan alles wat je ui de tas haalt langs dat ding scant ben je zo klaar denk ik... Maar vraag me meer af of het echt wat oplevert. (we blijven Hollanders he )
ik deed al mee met vragenlijsten van hun en kreeg daar altijd cadeaubonnen voor (nog steeds overigens) wat erg lekker is. Ik bedoel achter de pc zit ik toch wel. En hetzelfde geldt voor de consumerscan. Ik doe ze op de aanrecht uitpakken en als ik ze dan gelijk scan en in de kasten doe is het voor mij niet echt meerwerk maar kun je toch leuke cadeau's uitzoeken. Maar goed ik krijg dat ding pas volgende week dus dan weet ik het echt. Ik zal mijn ervaring wel neerzetten. Je kunt dit doen bij GFK Intomart Consumer Scan