hebben jullie tv op de slaapkamer??

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

hebben jullie tv op je slaapkamer?

1. ja

2. nee

3. anders...

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Even een polletje over dit onderwerp. Sinds gister wonen wij in ons nieuwe huis en nu blijkt het doortrekken van de tv kabel nogal een moeilijkheidje te zijn, omdat er dus geen tv-aansluiting was op de ouderslaapkamer.

Ik zelf vind het heerlijk en kan mij ook niet voorstellen dat mensen geen tv op de slaapkamer hebben, maar ben heel benieuwd...:D

2. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Nee, gelukkig niet! Verschrikkelijk, tv op de slaapkamer. Ik slaap heerlijk rustig in, zonder tv, muziek of andere dingen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Toevallig dacht ik daar gister nog aan.

Wij hebben een tv op de kamer. En ik kijk ook elke avond voor het slapen gaan. Is gewoon standaard.

Thuis had ik er geen op mijn kamer en ook nooit gemist.

Pas toen ik op kamers ging. Want toen stond de tv natuurlijk gewoon in dezelfde kamer :D

Ik heb geen idee of ik nog zonder kan...vast wel

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben wel tv op de slaapkamer en kan het echt niet missen. Lekker nog even in bed tv kijken, heerlijk!

5. Purk

Purk Niet meer actief

Wij bewust niet. Hebben een thuisbioscoop en een tv in de woonkamer en dat is voldoende. Onze slaapkamer is een oase van rust en ruimte bedoeld om te slapen, loungen en nou ja wat getrouwde stellen doen ;)

6. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja wij hebben nu ook sinds een paar maanden een tv in de slaapkamer.
    Heerlijk :D

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Nee hebben wij niet.. Geen idee waarom niet eigenlijk hahah

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja maar eigenlijk gebruik ik hem nooit meer...

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    dat wat getrouwde stellen doen kan ook met een lekker MTV muziekje op de achtergrond :D

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier ook een TV op de slaapkamer. Vaak wil mijn man films kijken en ik niet. Dus ga ik in de slaapkamer TV kijken. Wij hebben Digitenne van KPN op die TV.

11. Purk

Purk Niet meer actief

Hahaha ja dat geloof ik meteen :D

12. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben tv op de slaapkamer en zijn de kabels doorgetrokken op alle slaapkamers. En ook een beetje decadent.....wij hebben ook tv in de badkamer...:p:D

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja wij hebben een televisie op de slaapkamer. Eigenlijk altijd gehad, ik vind het heerlijk om nog even tv te kijken voor het slapen. Of als ik gewoon heel erg moe ben na een dag, dan ga ik er erg vroeg in, om lekker de hele avond lui onder de dekens m'n favoriete series te kijken :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja, maar staat eigenlijk nooit aan.

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja tv op de slaapkamer heerlijk nog even tv kijken als het spannend is . En door de week op tijd op bed rond 9 uur en dan tot tien uur tv nog even aan . Zo krijgen mijn benen rust en ik kan de dingen die ik wil zien uit kijken.

16. tulip

tulip Niet meer actief

leuk al die reacties al zo snel. Nou ik kan hem echt niet lang meer missen hoor. We gaan morgen meteen meten waar de coax naar boven moet, omdat het helaas de andere kant van het huis is. Dat wordt een paar metertjes kabel aanschaffen.

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Wij hebben ook een tv in de slaapkamer hangen

Ik kijk alleen wanneer mijn man met zn broer gaat playstationnen of UFC kijken. Dan vlucht ik naar Boven :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee, ook nog nooit gemist.

19. mroos

mroos Niet meer actief

Nee, bewust niet, nooit gemist.

20. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik woon in een 'studentenkamer' dus slaapkamer en woonkamer in een.
    Nu las ik laatst ergens dat stellen zonder tv meer seks hebben, omdat stellen met tv vaak teveel bezig zijn met tv kijken.
    Nu moet ik zeggen dat dat hier niet helemaal klopt. De tv gaat gewoon even uit en daarna weer aan :p

Share This Page