Hallo, Ik heb een discussie met mijn vriend. We willen sinterklaas gaan vieren. Maar nou wilt mijn vriend kadotjes doen ook voor de volwassenen, aangezien het anders overkomt in de ogen van de kinderen dat de ouders stout zijn geweest maar ik heb zoiets.. ( deden we vroeger altijd thuis )alleen voor de kinderen kadotjes want sinterklaas is een KINDERvriend. Wat vinden jullie?
Ik vind het wel zo gezellig. Wij doen gewoon de kleintjes krijgen cadeau's van hun eigen ouders en opa en oma en met de volwassenen hebben we lootjes getrokken voor 25 euro.
wij doen zelf nog niet aan sinterklaas. onze kleine is dan ook nog niet geboren. maar vroeger thuis deden we ook alleen kado's voor de kinderen. sinterklaas is inderdaad een kindervriend. zelf zou ik het gewoon alleen voor de kinderen doen
Wij doen wel altijd kadootjes voor elkaar. Voor iedere volwassene voor 10 euro, dat komt er in mijn geval op neer dat ik voor 40 euro kadootjes moet zoeken. Voor ons dochtertje doen we 1 groter kado (kerststalletje) en wat kleine pakjes. Mijn ouders en broer doen ook een kadootje voor haar. Ik vind het altijd heel gezellig om met z'n allen Sinterklaas te vieren. Zelfs toen wij zelf klein waren kregen mijn ouders ook kadootjes. Wat dat betreft ben ik het met je vriend eens.
ja iedereen is nog een beetje kind van binnen dus waarom niet, ik kan me eerder "ergeren" aan de steeds duurder wordende schoenkadootjes die iedereen steeds vaker geeft, ik denk hallo daar heb je Sinterklaas avond voor, soms krijgen ze al hele grote kado's in hun schoen wat blijft er dan over op DE avond zelf..? Bij ons krijgen ze allemaal kleine dingen op 5 december geen mega kado's hihi
Weet je wat het is... wij doen ook al met de kerst lootjes trekken en om dat dan ook nog voor de sinterklaas gaan doen vind ik een beetje dubbel.. tis al klote om voor 1 keer kadotjes voor een ander te gaan kopen... Nee noelle krijgt nog niks in dr schoen en later word dat gewoon een klein kadotje! Met sinterklaas iets groter maar ook niet heel duur!
Dit jaar doen we er nog niets aan, maar volgend jaar zullen we ook zeker wel kleine kadootjes voor de volwassenen doen, ja. Worden dan waarschijnlijk hele kleine/goedkope dingetjes (fotolijstje, iets te snoepen, dat soort dingen), maar dan heb je tenminste wat langer de lol van het uitpakken (want uiteraard mogen de kleintjes ook papa, mama, opa's en oma's helpen met uitpakken). Anders ben je na 10 minuten al helemaal klaar - ook niet leuk
De volwassenen krijgen een ingepakte chocoletter en een kleinigheidje.. Esmee krijgt de grote cadeaus!
Joey krijgt van Sint kado's en voor de volwassenen doe ik er een flesje douchegel in. Er zijn een hoop merken in de actie,dus het kost me ook de kop niet. en helemaal als die mensen mee betalen aan een kado vind ik het een kleine moeite
Ik kan me eigenlijk zo niet herinneren of mn ouders wat kregen met sinterklaas Zal wel te veel bezig zijn geweest met mn eigen cadeau's kan me alleen herinneren dat mn opa altijd een zakje zout kreeg Maar zou het in de toekomst bij mn eigen dochter wel doen denk ik
Van huis uit was ik gewend dat ook mijn vader en moeder een cadeautje kregen van Sinterklaas. Dus ik zou niet weten waarom niet. En je bent er zelf bij wat het dan gaat kosten.... Ik vind het er zelf echt bijhoren dat IEDEREEN cadeautjes krijgt.
wij halen voor de eigen kinderen een kado en een kado van 15 euro voor de kinderen van broer, zus. en we halen iets voor je eigen partner. bij ons is het meestal iets wat we dan toch al nodig hebben. dit jaar wordt het voor mijn vriend een draagbare dvd speler (voor de vakantie) en voor mij een de dvd's.
Ik ben het helemaal met je vriend eens hier krijgen de volwassene allemaal een ingepakte chocoladeletter en een kleinigheidje van MAX 1 euro. (en er zijn incl. ons 4 volwassene) Nee ik vind sinterklaas voor de kinderen en kerst is voor allemaal.
misschien een idee om het dobbelspel te doen. Ieder kopt 2 kadootjes alá 5 euro ( action ofzo ) gewoon een leuk prulletje. En dan lekker voor dobbelen. Ik heb eventueel wel een progje waar alles op staat inc kaartjes etc. Wij gaan dit met de kerst doen
ow te snel op het knopje gedrukt. Als ik met SInt en kerst kadootjes moet kpen ben ik voor elk feest apart zo rond de 120 euro kwijt.. Jaa daahaag!! Gekke sint niet Zo is het leuk, gezelligheid alom en een hoop gieren en brullen geloof mij maar. En voor 10 euro is iedereen klaar
wij doen bij de oma's ook sinterklaas.. en daar dus voor volwassenen en kinderen (onze dochters zijn de enige kinderen) kadootjes door elkaar. Thuis , op 5 december, doen we alleen voor onze dochters... Kerst bij oma is trouwens qua kadootjes sinds dit jaar wel afgeschaft...
Ik vind, om het voor de kids geloofwaardiger te laten lijken, dat de ouders dan ook een kadootje horen te krijgen. Bedoel, hier vroeg de oudste paar jaar geleden, hey mam waarom krijgen jullie niks. Dus toen dacht ik van tja..En sinds een paar jaar een kopen wij ook voor elkaar. En mijn moeder komt ook bij ons sinterklaas vieren, en zij koopt ook voor ons, en wij weer voor haar. Ik vind het wel gezellig ook!
Bij ons was het cadeautjes voor de kinderen en voor de ouders meestal alleen een letter of een leuk kleinigheidje erbij.. Vind het dus niet raar van je vriend. ( of hij wil zelf heel graag nog een cadeautje uitpakken)