Hallo allemaal, Deze maand een beetje gek dus de vraag even mee te denken. Woensdag was mijn ovulatie test positief echter donderdag en vrijdag ochtend ook. Middag negatief Zaterdag niet getest was niet thuis, en zondag was hij weer behoorlijk donker in de middag. Donder dag eisprong pijn behoorlijk aanwezig. In het verleden bewezen echos ik mijn eisprong heb de dag ik het voel. Echter ik heb nog nooit 3 dagen aan 1 donkere ovulatie testen gehad. En momenteel enkele maanden syclus problemen gehad door te laag vit d en te laag foliumzuur. Dit is nu weer op pijl. Maar geen idee wanneer nu er van uit te gaan mijn eisprong daad werkelijk geweest is. Toevoeging mijn smart watch zegt zaterdag maar de temperaturen deze week hij gemeten heeft zijn 36.2 en 2 x 36.3. Wat dat aangaat kan ik daar niet aan zien of er een eisprong is. Maar dat heb ik vaker ik dus niet van mijn horloge metingen uit ga. Groetjes
Ik test 2 x daags 2e urine en voor avond eten. Maar per dag kwamen testen van die dag er vrij her zelfde uit. Daarom foro van 1 test per dag. Vrijdag middag was die weer ligt Zondag iets donkerder dan die van maandag maar geen foto van zag ik net met plaatsen
Zo staan ze in 1 x onder elkaar. Wo do vrij en gister. Dan lijkt die vrijdags het meest positief gezien de test streep daar donkerder is dan de controle streep... maar ik voelde donderdag men eisprong.. en weet nu niet van welke dag eisprong uit te gaan