Hallo allemaal Deze maand gestopt met de pil (cerazette) omdat de menstruatie er op een gevenmoment gewoon doorheen kwam en we wilde toch wel graag een tweede kindje. 1 december werd ik ongesteld terwijl ik nog pil gebruikte tm 11december! In de loop van die week ben ik er ook mee gestopt. 16 december het gezellig gemaakt en vanaf die dag een erge druk in mn onderbuik. Dit kan toch niet van een eventuele zwangerschap zijn? Het lijkt me geweldig hoor maar toch ook onwaarschijnlijk??? Wat is jullie ervaring hiermee?
Lijkt mij indd wat onwaarschijnlijk... maar je kan het maar op 1 manier zeker weten natuurlijk geduld en een testje.
Hoogst onwaarschijnlijk. Dan moet je op de dag dat je het gezellig hebt gemaakt op 16 december ook precies je eisprong hebben gehad en ook direct de innesteling! Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan en dat kan zwangerschapssymptomen veroorzaken. Innesteling vindt echter pas plaats 5 tot 10 dagen na eisprong. Datgene wat je voelt, kan dus echt geen zwangerschapssymptoom zijn, sorry. Hoe heb je je eisprong gevonden? Heb je ovulatietesten gebruikt en wanneer was deze positief? Kans is levensgroot dat je natuurlijke cyclus nog op gang moet komen na pilgebruik. Overigens vermoed ik dat je gewoon nog je pilbloeding/doorbraakbloeding dwars door de pil hebt gehad en nog geen natuurlijke menstruatie.
Haha nee dat zal wel heel spannend zijn! We wachten maar geduldig af Trouwens, bij onze eerste stopte ik ook met de pil en was ik ook gelijk zwanger, geen menstruatie gehad. Dat dan wel met ovulatietesten. Nu gebruiken we geen ovulatietesten
Was ook gelijk zwanger na stoppen met de pil. 1e kindje door een buikgriep pilbescherming weg en ook gelijk zwanger.. Dus ik ga duimen voor je op een positieve test..
Als de vorige menstruatie 'echt' is geweest (het duurde 1.5 week, dat heb ik nooit! Ook eerste keer dat dat door de pil heen gebeurde) en mijn cyclus is ineens heel netjes dan zou ik de 29e ongesteld moeten worden. Zo niet..dan gooi ik dr een test tegenaan
Kan het niet je eisprong zijn? Ik had dat de eerste ronde ook. Dacht 1 week na ei te zitten maar eisprong was toen pas. Echt wel 5 dagen flink last gehad, net of er een baksteen in mijn bm lag
Ik heb geen idee. Heb mn eisprong nog nooit ' gevoelt' Momenteel is het nogsteeds aanwezig en mocht het toch mn eisprong zijn... dan hebben we op tijd geklust