Druppel bloedverlies en licht kramp?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gezellige Taart, Jan 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in december met de pil gestopt, omdat ik echt dacht door de pil heen zwanger te zijn geraakt. (Dit is bij mij al 2 keer eerder gebeurd) Testen bleven negatief dus geen zwangerschap. Momenteel ben ik dus aan het wachten op mijn normale menstuatie. Zeer waarschijnlijk eisprong gehad op 25 december, want toen had ik afscheiding als eiwit. Nu heb ik afgelopen zaterdag opeens een paar druppeltjes helderrood bloed verloren. Diezelfde avond wat kramp gehad en de ochtend erop, daarna ging dat weer weg. We hebben wel alleen sex gehad met condoom. Ik snap dat het langer dan normaal kan duren voordat mijn menstuatie komt. Toch snap ik niet waar die paar druppels bloed en licht kramp van kwam? Is dat ook ontpillen? Dit heb ik echt nog nooit gehad!
    Misschien stom dat ik mijn verhaal hier neer zet, maar ik dacht misschien herkent iemand dit.

2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Kan het echt niet zo zijn dat je zwanger bent? Was het geen innestelingsbloeding?

3. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar mijn weten zou het niet kunnen. De kans dat een condoom kapot was, die is wel erg klein. Nu je het zegt komt lijkt het inderdaad veel op een innestelling (Dit heb ik echter nooit eerder gehad of gevoeld toen ik zwanger bleek te zijn). Ik dacht eigenlijk aan rare dingen. Dat er iets niet goed zou zijn ofzo.

Share This Page