Ik heb eigenlijk na 2 be Sure testen weinig vertrouwen ik welke test dan ook.. heb nu 2 verschillende licht positieve testen en vraag ik jullie om advies. Ik zit in ronde 22 of 23.. heb een vitamine b12 tekort ( heb eerst prikken gehad en slik nu elke dag pillen op recept) misschien omdat het zo lang duurt dat ik er geen vertrouwen meer in heb hoor.. ik heb half dec. De prikken gehad en ben 9 jan voor t laatst ongi geweest dus dit is de eerste volle ronde met vitamine b12 tabletten. Vorige zwangerschappen:1 door de pil heen (diarree gehad, sorry voor details maar t kan dus echt door de pil wanneer je aan de dunne bent blijkbaar) de tweede was in ronde 2 raak.. ik zet even de foto's erbij.
8 dpo .... helaas zie ik niks op je testen Zelfs niet op de bewerkte van predictor Als er echt hcg had gezeten (gezien je vorige testen) dan had de kv en zeker de predictor dit nu wel echt moeten laten zien. Sorry.
Ik lijk op die kruidvattest iets te zien, maar kan niet zien of het een mooi lijntje is.. op die onderste zie ik ook echt niets.
Vorige testen gaven zelfs aan bij mijn zoontje van 6 aan dat ie zwanger was.. toen had ik er nog 1 over en zelfs m'n kraanwater bleek zwanger.. die tel ik dus (gelukkig) niet mee.. ben blij dat je weer reageert, zo lekker nuchter en eerlijk..😊
Tja weet je.. ik zie zo vaak reacties voorbij komen op foto's waar amper iets te zien is... vrouwen krijgen daardoor hoop en knallen 100 mtr vd wolk af als het toch niks is. Vind dat zo jammer.... daarom probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn op wat ik zie (icm het verhaal erachter). Helaas ervaart niet iedereen dat als nuchter maar zijn er ook meiden die dat soort antwoorden als negatief ervaren dus probeer het altijd wel zo tactvol mogelijk te melden hahaha
Maar als ik een filter over die andere test haal is er echt wat zichtbaar.. maar dat telt dan niet toch?
Ik ben er zelf erg nuchter onder.. zovaak blij geweest om m'n menstruatie dat ik niet eerder echt blij kan zijn dan wanneer ze oplopen..😊 Ik weet niet of je via je tel reageerd maar een smily misschien optie om minder "hard" over te komen? Niet als commentaar hoor meer een tip..
Het "streepje" op die predictor lijkt op het cijfer 3 Nee die predictor is ook negatief helaas. Ps, smiley's gebruik ik idd bij zulke berichten vaker dan normaal
Ik weet niet wat jullie allemaal gedronken hebben maar scheve streepjes en cijfers?!? Haha 😂 Ik zie op alle 2 wel wat ook al ik het met filter en moet je even turen!Ik hoop dat ze oplopen de komende dagen want als ik iemand het gun is zei het wel❤