Wanneer groeien ze eindelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames..

Vanochtend wilde ik een bh aantrekken en zag mezelf toen in de spiegel die bij de kast hangt...
    Ik schrok eigenlijk van mijn borsten:) ze leken nog kleiner dan ze altijd al zijn:) (bijna niks zeg maar)
    Er werd tegen mij altijd beweerd door veel mensen dat je borsten groter worden na het krijgen van een kind. Nou dat is bij mij dus absoluut niet het geval.;)
    Nu draag ik wel eens maximizer bh's zodat het nog een beetje mooi lijkt in een strak shirtje, maar ik merk steeds meer dat ik me onzeker voel over mijn kleine borsten... Ik ben erg slank altijd al, kom niks aan terwijl ik goed eet, dus dat is op zich wel makkelijk. Maar kzou me graag wat vrouwelijker voelen soms.

Mijn vraag: Wie heeft er alsnog iets grotere borsten gekregen na lang heel weinig te hebben gehad?
    Na het krijgen van meer kinderen ofzo?

2. minon

minon Niet meer actief

Helaas werden ze hier alleen maar kleiner na de bevalling. Nu heb ik voor mn gevoel meloenen haha maar dat zal snel genoeg weer over zijn ben ik bang dadelijk.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou ik heb er 3 en bij mij zijn ze niks gegroeid hoor, zelfs niet tijdens de zwangerschappen.

Oh mijn man voegt nog toe: ze waren ietsjes groter ;)

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nou dat geeft hoop...:( haha;)

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Bij mij zijn ze van een flinke d naar een b cupje gekrompen na de zwangerschap ;) ik ben voor een borstvergroting aan het sparen, ik vind kleine borsten best mooi maar ik vind mijn vorm ook niet echt top meer..

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ze zijn hier ietsiepietsie groter geworden na de zwangerschap, hopelijk geeft je dat nog wat hoop :)

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik had tijdens de borstvoeding F btw, moet je voorstellen.. :$

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Geen last van gehad ze werden hier zelfs groter na de bevallingen. Vorig jaar foto.s laten maken. Omdat ik nog steeds bv had en nu nog. Minimaal een borst. En ik blijk veel borstklieren te hebben. Helaas.

Je mag wel wat van mij lenen. ( bedoel het vriendelijk) Weet niet hoe het is kleine borsten te hebben. Mij lijkt het ideaal.! Maar als je kleine borsten heb is het dus weer anders om.

9. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoe lang ben je nu zwanger? Ik had zelf een flinke cub A toen ik zwanger werd van mijn zoontje en t begon pas te groeien richting de 20 weken daarna was ik weer terug op mn oude maat. Deze keer groeien ze sneller zit nu weer op een B dus ben benieuwd of dat zo doorgaat. (Hoe pijnlijk de stuwing ook was na de bevalling ik was zo trots dat ik n keer cub C had hahaha ;) )

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Voor de zwangerschap had ik een volle B kleine c lag aan de bh. Tijdens zwangerschap enorme d, op het eind droeg ik e bhs en tijdens bv een F! Ben nu terug gegaan naar een volle d. Dus flink wat meer overgehouden dan ik van tevoren had.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou daar kun je het weer mee doen, lekker dan :)

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik ben (nog) niet zwanger.. heb een dochtertje van 1,5.
    Ben nog aan het hopen dat ik bij een 2e kindje meer overhou...;)
    Ik heb een A'tje...
    Kleine borsten vind ik niet lelijk, maar mijn borsten zijn echt té klein:)
    Tijdens mijn zwangerschap waren ze wel iets groter en voelde ik me gelijk een stuk vrouwelijker. Maar na de bevalling zijn ze gelijk weer gekrompen.

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hahahahah altijd zo 'lekker' eerlijk die mannen:p

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    1e, van b(c) naar kleine d, na stop bv een b
    2e, van b naar flinke c, na stop bv een kleine b
    :(

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Nou bij mij veranderen ze gewoon nooit kwa cup. Ik heb kledingmaat 54/56 gehad toen had ik grote B/kleine C,toen ik zwanger was en een kind kreeg bleef het zo_Ondertussen afgevallen na kledingmaat 44 en nog steeds een grote B cup (omvang gelukkig wel heel stuk minder!). Liefst zou ik met mijn postuur een maat groter hebben maarja.... gelukkig hebben we push up :)

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik had altijd een mooie volle c. Was er erg trots op.
    Na de bv een kleine b :( en een beetje 'hangend'. Om te huilen gewoon. Nu zwanger dus zijn flink aan het groeien. Maar ben bang dat het na de 2e helemaal hopeloos word.

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Hier van F naar E gegaan na de zwangerschap.

18. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hier altijd een D cup gehad. Na de eerste een E overgehouden. Na de tweede zelfde cupmaat gehouden maar wel ietsje slapper/meer hangen. Kind 1 10 maanden bv gegeven, kind 2 1.5 jaar.

Nu bij derde zwangerschap tot nu toe geen verandering. Denk dat cupmaat gewoon hetzelfde zal blijven maar straks met bv worden ze natuurlijk weer iets voller en na de bv weer iets slapper.

Zou je een borstvergroting overwegen?

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Bij mijn zijn ze dus ook echt gekrompen. Heb mijn man overuren laten draaien en ik deed dat ook en samen hebben we heel hard gespaard om ze weer op te laten vullen. Ben er erg blij mee ;). Ben klaar met kinderen krijgen dus durfde het wel aan ( heb ze bijde bv gegeven)

20. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Van 75D naar 70B, mijn vriend vindt dat nogal jammer :p Tijdens kolfperiode 75E gehad.

Deel Deze Pagina