beste verloskundige, ik ben op 28 juli ongesteld geweest en 25 augustus weer, een prachtige cyclus zou je zeggen..want dat was de berekening toen ik 28 juli ongesteld werd en ik niet zwanger zou worden op de 25ste van augustus ongesteld moet worden en dat was dus ook inderdaad nou ik ben vandaag op dag 14 van mijn cyclus en heb ovutest van clearblue easy gebruikt en gaf een streep aan die bijna even donker is als de controlestreep, daarna voor de zekerheid de digitale clearblue en die gaf geen smiley dat was dus vandaag om 18.00 uur. nu net om 20.00 uur heb ik heel veel rekbaar slijm..echt je kunt er draden mee trekken, maar de kleur is donkerbruin..alsof de slijm (sorry voor de smerige details) geverfd is. ik vroeg me af wat dit is? want weet echt niet wat ik ervan moet denken. ps ben eind april dit jaar gestopt met de pil. groetjes lamisha
Hoi, Dat slijm verlies komt meestal rondom je eisprong. Die zal dus toch ergens deze dagen zijn. Het hoeft niet iedere maand hetzelfde moment te zijn je eisprong, zeker niet na de pil. Groet evelien
beste evelien, en dat bruin? is dat ook normaal? vandaag trouwens voor het eerst rond 19.30 positief getest met digitale Cb ovulatietest..kreeg ik een heb ik dan mijn eisprong gehad? of moet ik hem nog krijgen? groetjes lamisha
hoi het kan wel eens gebeuren dat je wat bruinere afscheiding hebt, kan wat oud bloed zijn. Als je ovulatietest positief is heb je rond dat moment een eisprong, meestal binnen 24 u erna. Maar als je de bijsluiter van de test leest weet je hoe het precies zit. Mirjam
beste mirjam, staat op binnen 24-36 uur en vandaag om 13.00 uur smiddags heb ik weer getest en gaf hij geen smiley meer. is mijn lhpiek/eisprong dan al voorbij of heb ik te vroeg getest gezien ik gisteravond om 19.30 positief had getest?
Dan is de eisprong niet meer op dat moment, hij is dus voorbij. Als je gemeenschap hebt gehad in de afgelopen dagen heb je een goede kans op een zwangerschap
Tja dan weet ik het ook niet meer precies. Ik zou gewoon gemeenschap hebben en dan moet er toch een aanzienlijke kans zijn zou je zeggen