ja ik moet wel gelukkig niet veel maar kleine haartjes epileerde het eerst maar ben toen weer gaan scheren nu durf ik het epileren niet echt aan maar zal toch eens door gaan bijten
Nee. Volgens mij kun je daar beter niet aan beginnen tenzij je harst of epileert. Want dan worden ze alleen maar harder en zichtbaarder.
Ik ben jaloers! Ik moet mijn bovenbenen echt scheren, anders is het geen gezicht! Ik heb dan ook erg donker haar.
Ik ben vrij bleek met donker haar, behalve op mijn bovenbenen. Good for me, want de rest doe ik dus echt wel om de dag
Nee niet nodig gelukkig. Ik hars de onderbenen, en als er wat donkere haartjes op mijn bovenbenen zitten dan wordt dan direct meegenomen.
Ja ik wel! Met het mooie weer om de dag. In de winter 1x pm ofzo.... Onderbenen bijna elke dag. Nu wat minder vaak nu ik zwanger ben
Nooit aan gedacht serieus, ik doe alleen de onderbenen, maarja, loopt eigenlijk nooit in hotpants ofzo. Misschien daarom
Nooit me boven benen gedaan.... Ga ik ook niet doen. Draag ook vaak strakke broeken dus er is ook weinig. Maar mijn huid is snel geirriteerd daar... Dus laat t maar. Ben trouwens ook een bleekscheet met donker haar. In de winter doe ik 1x in de week me benen en in de zomer om de dag