Mijn ervaring was vorig jaar anders. Maar inmiddels heb ik toch maar weer een parkeerplek gereserveerd, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Mijne ook, en van meerdere die ik ken. Dramaaaa. Ik heb p dome gereserveerd en heb mijzelf verteld het is niet anders als het druk is. Hou er maar gewoon rekening mee. Wil niet eerder weg wat ik normaal altijd wel doe.
Wat een fantastische plek; parkeren was 2.60 euro vanaf 21.00 gratis parkeren! Tunneltje onderdoor en hop langs het trainingveld van Ajax en je bent er! Geen problemen met wegrijden aangezien je van een andere kant komt en gaat.
Al meerdere malen bij Ziggo Dome en de Arena geweest. Zelfs bij Harry Styles konden we redelijk vlot wegrijden en lagen juist op dat moment alle treinen plat. Dan liever een kwartier in de Parkeergarage vaststaan dan dat je doelloos op een trein staat te wachten die misschien niet komt.
Via parkbee bij centerpoint 1 of 2 super makkelijk wegrijden. Je rijd de andere kant op dam de rest van de menigte.
Wat een goede tip! Wij zijn gister naar Scorpions geweest en hebben daar geparkeerd. Zo veel ruimte en makkelijk wegrijden! 1.90 per uur of zoiets dus lekker goedkoop ook nog. Heb meteen van het "overgebleven" geld een speciaalbiertje gehaald bij Ziggo Dome