Concert Beyoncé

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb 1e rangs staanplaatsen.. die waren 69,- (kwam per kaart nog wel 10% reserveringskosten bij dus uiteindelijk rond de 78 euro)

2. Linana

Linana Niet meer actief

Wat cool dat je kaarten hebt!!
    Is mij te duur en ben ook weer niet zo weg van beyonce, maar het schijnt dat die meid verdomd goede concerten geeft :p

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ik heb ook een ticket !!!
    Was mijn verjaardagscadeau.
    Kijk er naar uit 15 mei

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek geopend.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is bijna zover!! :D
    Nog een paar dagen.. heb er echt zin in!

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ohhh ik ben echt jaloers!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wie gaat er nog meer vandaag? :D

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn zoon :)
    hij is gisteren geweest.. had een balkonplek... en vandaag heeft die early access en plekje vooraan.. hij krijgt zijn glimlach niet meer van zijn lippen af... :D

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zoo hij gaat gewoon beide dagen? Wat een geluksvogel! :D

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup.. we hadden via de voorverkoop kaartje gekocht en toen was er ineens zoveel onduidelijkheid over dat early access... dure kaartje was ineens een normaal vloerkaartje etc ondanks dat die zoveel duurder was, maar omdat het voorverkoop was kon kaartje pas vanaf 5 uur opgehaald, dus dan zou je ergens achteraan komen te staan dat ik uit gif met de gewone verkoop nog kaartje voor zondag heb gekocht LOL zodat die in elk geval gewoon een vaste plaats had.. en nu is er dus wel early access... dus 2 keer..
    me suf geshopt aan goedkope treinkaartjes want anders werd het helemaal duur..
    hij zit in elk geval in de trein nu.. want hij had bericht gekregen dat er om 8 uur al hele rij aan het vormen was..

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hahah! Je zoon is je vast dankbaar :D
    Nu al een rij? Wow! Wij gaan pas om 2 uur rijden vanuit R'dam... Ben nu nog gewoon aan het werk.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gisteren stond er giga rij bij de vloerplekken... wat op zich logisch is omdat je dan gewoon vooraan wilt staan...
    zal vandaag niet veel anders zijn, alleen zijn er dus behoorlijk wat mensen die nu pas om 4 of 5 uur kaartje kunnen ophalen omdat zij in voorverkoop hebben gekocht

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wow nu al een rij! Ik heb toch nog kaarten kunnen fixen voor vanavond (2e rang). Dus geen haast om in de rij te gaan zitten haha, moet er niet meer aan denken zelfs (vroeger was ik wel zo hahah). Ik twijfelde gister nog om te gaan maar er zijn zulke goede recensies: ik heb er zin an!

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb staanplaatsen haha... wij wilden eerst pas later gaan maar nu toch maar de middag vrijgenomen. Hopen dat we niet helemaal achteraan op de vloer belanden ;)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Straks om 11 uur komen extra kaarten vrij! 500 stuks, staplaatsen.

Oh man, ik heb net 2 tickets voor John Mayer kunnen kopen. Vak A, front row. Ik ben helemaal hyperrrr.

16. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16

Wie wat waaaar????

17. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    huh???

ik ben lid vd livenation facebook maar heb niks voorbij zien komen

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

BEYONCÉ tickets Voor Beyonce.
    Werd net getweet door Ticketmaster.

Of bedoel je de kaarten voor John Mayer... ?
    Ik heb ze hier gekocht JOHN MAYER tickets
    Officiële voorverkoop, maar staat heel raar overal vermeld. Volgens mij een foutje van Ticketmaster, want volgens mij moet het vanaf morgen.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    John Mayer
    Op 22 oktober komt John Mayer na 3 jaar terug naar Nederland. In het kader van zijn Born and Raised World Tour 2013 geeft de populaire Amerikaanse rasartiest een eenmalig concert in de Amsterdamse Ziggo Dome. Kaartverkoop vanaf 23 april om 10 uur via JOHN MAYER tickets, concerten en tourdata. Officieel Ticketmaster site. Voor dit concert zijn alleen zitplaatsen beschikbaar.

staat idd pas morgen

en ja, die kaartjes van beyonce.. dat zullen die wel zijn die ze niet hebben kunnen verkopen via die peperdure sites die ze zelf steeds hebben gepromote op FB

Deel Deze Pagina