bijstand en mp

Discussie in 'De lounge' gestart door eline23, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Dit is een vraagje voor een vriend van mij.
    Hij heeft voor 2/3 weken terug zijn telefoon verkocht op mp voor 90 euro.
    Hij heeft deze telefoon verkocht omdat hij er niet.mee overweg kon en heeft inmiddels ook een andere.
    Die 90 euro is op zijn bankrek. gestort,maar nu is hij bang dat dit gezien word als extra inkomsten,maar dit kan toch niet? Want hij had die telefoon eerst voor meer geld gekocht..

2. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Lijkt me onzin? Maar ik weet niet hoe het zit als je in de bijstand zit wat dan de regeltjes zijn.
    Maar als jij iets verkoopt op MP dan wordt dit normaal gezien toch niet als extra inkomsten gezien??

3. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Hier werden marktplaatsverkopen als extra inkomsten gezien. Ze hebben na de aanvraag verder geen rekeningafschriften gevraagd, maar ze mogen dat wel vragen van je ook.

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ja dat kan wel. incidenteel zal geen probleem zijn, maar structureel zal een ander verhaal zijn

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Indd word als inkomen gezien..

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wordt inderdaad als extra inkomen gezien maar volgens mij is dat tot een bepaald bedrag zonder consequenties..

7. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Pas er welmee op want ze kunnen heel kinderachtig zijn. Als je bijstand ontvangt moet je ook niet om rommelmarkten gaan staanwant daar loopt de sociale recherche tussen!

Deel Deze Pagina