Concert en zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door krullie, 1 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krullie

krullie Lid

27 okt 2006
    30
    0
    0
    Utrecht
    Weet iemand eigenlijk hoe het zit met harde muziek tijdens je zwangerschap? Bij bijvoorbeeld concerten. Ik heb namelijk volgend jaar twee concerten gepland staan. Maar is het wel zo verstandig?!

xx

2. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hoi,
    Dat ligt er aan hoever je tegen die tijd bent. Ik merk nu dat als de radio hard aan staat in mijn buurt dat de kleine er dan flink op los trapt. Ik denk zelf persoonlijk dat het niet echt goed is. Maar dat is persoonlijk. Het ligt er ook aan hoe jij je erbij voelt op dat moment.
    Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de andere antwoorden van mensen hier.

Iig veel plezier als je naar de concerten gaat.

Liefs MamaDeborah.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben met 5,5 maand naar Mika gegaan. Ging erg goed. Er kwam nauwelijks een reactie van de kleine. Maar ik draai de cd sowieso regelmatig.
    Bij Afrika Afrika was-ie wel wat onrustig. Onbekende geluiden.

4. Niet meer actief

Vanaf zo'n 20 weken kan je kindje horen, maar alles komt gedempt door.
    Concert mag, maar gewoon niet te vaak. Als het geluid zeer doet aan jouw oren is dat een goede graadmeter zei mijn vk.
    Ikzelf ben weggegaan bij het concert van Paul de Leeuw paar weken terug. Ik werd gek van het lawaai en daardoor werd kleintje onrustig, maar dit lag vooral aan mijn gemoedstoestand.
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt :D :D

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het gehoor gaat pas werken na de 20e zwangerschapsweek, dus tot die tijd is er sowieso niks aan de hand.

6. urmomma

urmomma Lid

18 okt 2007
    83
    0
    0
    studente
    antwerpen
    met 5 maanden was ik naar snoop dogg & kelis gegaan en 't werd best laat . de kleine begon opt eind flink te schoppen .. ik vind het ook best vervelend om zolang recht te staan en was danook helemaal uitgeput .

7. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik ben toen ik 8 maanden zwanger was nog naar een concert van Pink geweest. Mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kon, en dat de baby het vanzelf wel aangeeft als het er genoeg van heeft. Ik heb voordat ik weg ging nog even liggen slapen zodat ik goed uitgerust was. Alyssa is hartstikke rustig geweest tijdens het concert, waarschijnlijk vond ze de muziek mooi ;) . Ik heb gewoon heel het concert gestaan, en nergens last van gehad, ook de dag erna niet.

8. krullie

krullie Lid

27 okt 2006
    30
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor de antwoorden dames! ;)

Deel Deze Pagina