Hoi hoi, ben benieuwd of er nog meiden, buiten mijn persoontje om dan, gister ook naar het concert van chris de burgh zijn geweest? Of ben ik echt de enige die dit leuke muziek vind Ben met m'n ouders geweest en voelde me wel een van de jongste daar.... Dikke knuf daantje
Haha ik las je post en dacht WIE? Hoop dat je (ondanks dat je je de jongste voelde) toch hebt genoten.. Wat is het voor muziek?
Zoals ze op m'n werk zeggen, "ouwe lullen muziek" Ken je het nummer lady in red nog? Die dus, enne anders ga ik me diep schamen... Zucht, zo oud ben ik toch nog niet knuf daanje
Haha dan val ik blijkbaar in de categorie 'oude lullen' want ik ken het nummer wel. Alleen die zanger die je noemde zegt me helemaal niets? Zingt ie alleen covers of ook eigen nummers geproduceerd?
waarom zou jij je daarvoor schamen? als jij het toch mooie muziek vind! ken het nummer ook, en vind het nog een mooi nummer ook nog! maar van de naam had ik nog nooit gehoord!
Zoals ze op m'n werk zeggen, "ouwe lullen muziek" Ken je het nummer lady in red nog? Die dus, enne anders ga ik me diep schamen... Zucht, zo oud ben ik toch nog niet knuf daanje
Ik en computers, zucht, ging net wat fout hihi Maare, heeft heet veel eigen nummers enne schaam me er ook echt niet voor hoor . Was alleen wel heel benieuwd of er nog meer meiden van hadden gehoord. Dikke knuf daantje
Oei, ben ik dus echt een ouwetje aan het worden. Ken Chris de Burgt dus wel en ook zijn nummers. Sailing is ook zo'n mooi nummer.
Hij heeft zeker heel mooie liedjes. Enneh, je moet lekker genieten van de muziek die je mooi vindt, ook al is het niet zo van 'nu'. Ik ben dit jaar naar een concert van James Blunt geweest. Nou, ik werd vierkant uitgelachen door bijna iedereen aan wie ik het vertelde. Maar ik vind het erg mooie nummers, dus ik trek me er verder niets van aan .
Geweldige zanger.... Ik wist niet dat hij een concert gaf... Dus in antwoord op je vragen: nee, ik ben niet geweest... ja, ik ken 'm!
Ik zou me niet schamen hoor dames. Wat je mooi vind vind je mooi.. en trouwens ik was vroeger als kind helemaal dol op Sabrina (kennen jullie die nog? dat meisje met die ontzettend grote boezem die ' boys boys boys' zong?) more embarassing kan het bijna niet... Ik moet zeggen ik ken Chris niet.. Maar ben blij dat je het naar je zin hebt gehad
Ja ik ken hem! Heb een cd van hem , want hij heeft erg mooie nummers! Ik hoop dat je genoten hebt! Liefs Mirre
Ja die ken ik zeker... mijn vader is een van de grootste fans dus ik ben er mee opgegroeid! Leuke muziek hoor vind ik.
Wauw, dank jullie voor de reacties, voel me gelijk minder oud Maare, was zeker een super concert. Dikke knuf daantje
Ik wist niet dat hij een concert gaf! Balen was anders wel gegaan. Ik vind het nummer Dont pay de ferryman erg mooi. Fijn dat het een mooi concert was. En je hoeft je niet oud te voelen hoor. Ik ben ook fan en zeker geen oude lul.