Aangezien zijn papa een fanatieke honkbalspeler is hoop ik dat ons kindje het net zo leuk vind om straks ook te gaan honkballen. lijkt me zo prachtig om dat dan te zien hoe mn vriend met zijn kindje lekker aan het honkballen is. maar als mn kind straks net als dit jongetje kan zingen vind ik dat ook prima wat kan hij prachtig zingen zeg1 ben zo dol op dat filmpje. YouTube - Shaheen Jafargholi - 12 Year Old Singer - Britains Got Talent 2009 Ep 2 dat is een van mijn kleine droompjes. naast al het andere mooie dat er is en nog moet komen
Mijn droom is dat ik ooit herstel van mijn bekkeninstabiliteit waar ik al 2,5 jaar mee loop, en dat ik daarna weer kan gaan leren en uiteindelijk op de ambulance terecht kom. Helaas zal het wel een droom blijven.....
Oei Sandra1982, ik duim mee! Ik zou al superblij zijn als ik een kindje zou krijgen dat gezellig bij m'n man en mij op de zetel komt zitten En daarna natuurlijk streekjes gaat uithalen!!! Zie het bij mijn zus haar kindjes: Eerst superlief komen knuffelen en zeggen "Ik zie je graag tante" (lief he) en dan daarna mijn hele tasinhoud door de kamer meeslepen. Op dat moment vind je het vervelend, maar achteraf moet je er toch mee lachen Gewoon plezier kunnen maken dus!
Ik ben zelf een echte boekenwurm en zou het geel erg leuk vinden als ons kindje later ook van lezen zou houden.
geluk en gezondheid dat voorop, verder droom ik dat mijn kindje net zo creatief wordt als pappie en dat ook met hem gaat delen
ik hoop dat ons kindje later netjes school afmaakt,. een baan krijgt waar ze plezier in heeft.. dat ze alle dingen doet waar zij zelf plezier in heeft zolang dat kan.. (b.v reizen of iets anders waarvan zij geniet.. ) en dan ook een leuk gezinnetje krijgt en gelukkig wordt... meer kan je toch niet wensen ??
Je kunt het wel dromen. Wat zou een wereld zonder dromen zijn. Mijn grootste droom voor Yelena zou zijn, naast gelukkig zijn, dat ze ook lekker gaat drummen of gitaren. Het liefst drummen natuurlijk; ik kan niet wachten tot ze met me mee het podium op mag, lekker meekijken met mama naar alle mensen. Voor mezelf is die droom al gaande, muziek maken, maar ik zou er heel graag meer succes uit willen halen. Want ik vind niets leuker. Verder heb ik een droomvent en een droomkind, een droomhuis....ik heb geleerd tevreden te zijn met wat ik heb en sinds ik moeder ben, realiseer ik me hoe fragiel het leven eigenlijk is. Ik geniet meer van de kleine dingen.
Mijn eigen droom was het om van mijn hobby mijn beroep te maken en dat is gelukt. Ik hoop dat onze kleine later net zo'n passie vindt waar ze haar ziel en zaligheid in kwijt kan. Dat hoeft dan niet persé muziek te zijn, al zal ik het wel erg leuk vinden om een muzikaal kindje te krijgen!
Mijn droom is om gelukkig te worden met mijn gezin en dat m'n gezin altijd gezond mag zijn. En om over een jaar mijn studie af te maken, een baan vinden die te combineren is met gezin. En ik hoop dat mijn zoontje lichamelijk en geestelijk gezond blijft en een fijn leven heeft.
Mijn grootste droom is dat mijn zoons met adhd er mee gaan leren leven, vriendjes krijgen die hun respecteren! En zichzelf net zo voelen als andere kinderen ipv ze nu zeggen "ik ben anders waarom ben ik zo" Dat is mijn ALLERGROOTSTE DROOM
Mijn droom is om een kindje te krijgen van mijn lief,en het liefste meerdere kindjes die gezond zijn.